عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1398
بازدید : 10
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

ویژگی های نرم افزار حسابداری بین فروشنده ها و متناسب با کسب و کارها متفاوت است.

تمام نرم افزارهای حسابداری دارای ویژگی های اساسی هستند. با این حال، پیچیدگی این ماژول ها می تواند به نسبت کار فروشنده ها متفاوت باشد. بعضی از سیستم ها فقط اصول اولیه را ارائه می دهند و برخی دیگر ویژگی هایی را ارائه می دهند که دقیق تر هستند و به شما امکان کنترل بیشتر برای رسیدگی به کارهایتان را می دهد.

هر نرم افزار حسابداری باید قادر به ثبت اطلاعات و پردازش صورتحساب باشد. همه سیستم ها به شما اجازه می دهند تا فاکتورها را چاپ کنید. سیستم شما باید قادر به ثبت اطلاعات پایه مشتری مانند نام، آدرس، شماره حساب باشد.

نرم افزار حسابداری

با نرم افزار حسابداری قادر به پیگیری تمامی امور مربوط به سفارشات خرید و  فروش خود هستید.

هر نرم افزار حسابداری بر اساس کیفیت و کمیت گزارش هایی که ارائه میدهد، به طور گسترده ای متفاوت است. برخی از سیستم‌ها طیف گسترده ای از گزینه های گزارش را ارائه می دهند و برخی نرم افزارهای حسابداری فقط گزارش های اساسی را ارائه می دهند.

نرم افزار حسابداری حسابگر شرکت شایگان سیستم علاوه بر ارائه گزارشات متنوع، امکان طراحی گزارش های مورد نیاز کاربران را فراهم می کند، در واقع به شما امکان می دهد تا هر گونه گزارش انتخابی خود را ایجاد کنند.

در بعضی موارد گزارش هایی که از لیست های طولانی اعداد تشکیل شده اند می توانند برای تفسیر دشوار باشند، بنابراین داشتن توانایی ترجمه این داده ها به شکل تصویری، مانند نمودارهای پایه، نمودارهای نوار و سایر نمودارها، می تواند به شما کمک کند.

گزارش هایی که نرم افزار حسابداری در اختیار شما قرار میدهد برای کمک به شما در شناسایی روند کسب و کارتان موثر است در واقع برنامه حسابداری می تواند داده ها را تفسیر، تجزیه و تحلیل کند و به شما کمک می کند تصمیم گیری های مالی کسب و کارتان را بر اساس حقایق داشته باشید.

امروزه نرم افزار حسابداری می تواند فرایندهای فراتر از حوزه مدیریت مالی را اداره کند و یک پلت فرم واحد برای کنترل تقریبا تمام جنبه های کسب و کار شما را فراهم می کند. کسانی که دارای کسب و کارهایی هستند که اغلب کالا را از طریق پیک ارسال می کنند، نرم افزار حسابداری می تواند فرآیندهای حمل و نقل را نیز اداره کند.

آیا حقوق و دستمزد کارکنان با توجه به ساعت هایی که کار می کنند پرداخت می شود؟ برای حل این مشکل استفاده از یک سیستم که بتواند با دقت میزان حقوق و دستمزد کارکنان را محاسبه کند، ضروری است. مشکلات نداشتن نرم افزار حقوق دستمزد زمانی بوجود می آید که شما تعداد بسیاری از کارگران را داشته باشید که به صورت تمام وقت و نیمه وقت کار می کنند که حقوق آنها ممکن است به صورت ماهیانه، هفتگی یا هر دو هفته پرداخت شوند. بنابراین در هرکسب و کاری علاوه بر استفاده از نرم افزار حسابداری، استفاده از نرم افزار حقوق دستمزد نیز ضروری است.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری ,
تاریخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1398
بازدید : 7
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

نرم افزار حسابداری حسابگر (Cyber Account) این امکان را به شما می‌دهد که نحوه صدور سندهای اتوماتیک مربوط به فاکتورها را خودتان مشخص کنید. به این معنا که تعیین کنید که هنگام صدور سند برای فاکتورها چه حساب‌هایی بدهکار و بستانکار شوند. این قسمت را با یک مثال بررسی می‌کنیم، به عنوان مثال شما در فاکتورها نماینده فروش دارید و می‌خواهید هم‌زمان با صدور فاکتور در نرم افزار حسابداری، حساب نماینده فروش هم به اندازه مبلغ کمیسیون نماینده بستانکار شود. در این صورت باید برای فاکتورهای فروش، عطف تعریف کنید.

از منوی اطلاعات پایه نرم افزار حسابداری > تعریف عطف‌های صدور سند را کلیک کنید. پنجره زیر باز می‌شود.

دکمه جدید را انتخاب کنید.

شرح عطف مورد نظر خود را وارد کنید که برای این مثال عطف نماینده فروش بنویسید.

در ردیف اول در خانه مربوط به نوع حساب کلید Space را بزنید و از لیست باز شده گزینه «مشتری» را انتخاب کنید.

در قسمت بد/بس، «بد» را انتخاب کنید.

در قسمت «نوع مبلغ» از لیست باز شده در نرم افزار حسابداری «مبلغ کل فاکتور» را انتخاب کنید.

به سطر بعدی بروید.

در قسمت ش حساب، حساب اقلام موجودی را انتخاب کنید. در این پنجره از نرم افزار حسابداری به طور پیش‌فرض جستجو بر اساس کد حساب انجام می‌شود که با ترکیب کلیدهای Ctrl+q لیست موجود بر اساس نام مرتب می‌شود.

نرم افزار حسابداری

در قسمت «بد/بس»، «بس» را انتخاب کنید و در قسمت نوع مبلغ جمع میانگین هر ردیف از فاکتور را انتخاب نمایید.

به ردیف بعدی بروید. در این ردیف در قسمت ش حساب، حساب «سود و زیان حاصل از فروش» را انتخاب کنید و در قسمت بد/بس، «بس» را انتخاب کنید. در قسمت «نوع مبلغ» سود و زیان کل فاکتور را انتخاب کنید.

در ردیف بعدی در قسمت «نوع حساب»، نماینده ۱ فاکتور را انتخاب کنید و در قسمت بد/بس، «بس» را انتخاب کنید. در قسمت نوع مبلغ، مبلغ کل نماینده ۱ را انتخاب کنید.

در ردیف بعدی در قسمت ش حساب، حساب مربوط به «هزینه پورسانت نماینده فروش» را انتخاب نموده و در قسمت بد/بس، «بد» را انتخاب کنید و نوع مبلغ را مبلغ کل نماینده ۱ انتخاب کنید.

اگر برای فاکتور هزینه دارید، در ردیف بعدی در قسمت نوع حساب، حساب هزینه ۱ را انتخاب نموده و در قسمت بد/بس، «بد» را انتخاب کنید و در قسمت نوع مبلغ، مبلغ هزینه ۱ را انتخاب کنید.

همین کار را برای هزینه ۲ و ۳ و... فاکتور انجام دهید.

اگر در فاکتور تخفیف دارید، در نرم افزار حسابداری در قسمت ش حساب، حساب «برگشت از فروش و تخفیفات» را انتخاب کنید و در قسمت بد/بس، «بد» را انتخاب کنید و نوع مبلغ را «جمع تخفیف‌ها» انتخاب کنید.

دکمه ذخیره را کلیک کنید.

از منوی اطلاعات پایه > تعریف پیش‌فرض‌ها > عطف‌های صدور سند در جعبه متن روبروی پیش‌فرض عطف فاکتور فروش، عطفی را که در مراحل فوق تعریف کرده‌اید انتخاب کنید.

برای ردیف‌های عطف در نرم افزار حسابداری می‌توانید فیلترهای خاصی (مانند انبار، کالا، مشتری و ...) انتخاب نمایید.

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , حسابداری , سند , عطف سند ,
تاریخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398
بازدید : 7
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

دفتر سررسید و سازماندهی اقدامات، برای هشدار وضعیت چک‌ها و اقدامات از پیش تنظیم‌شده در نرم افزار حسابداری به کار می‌رود.

از منوی اطلاعات پایه > دفتر سررسید و سازماندهی اقدامات را انتخاب نمایید یا از ترکیب کلیدهای Ctrl+T در نرم افزار حسابداری استفاده کنید.

دکمه تنظیمات را کلیک کنید.

در پنجره بازشده برگه دفتر سررسید را کلیک کنید.

در این پنجره نرم افزار حسابداری می‌توانید تعداد روزهای هشدار قبل از تاریخ سررسید چک را معین نمایید.

در این قسمت می‌توانید تنظیم کنید که چند روز قبل برای چک‌ها هشدار داده شود.

به همین ترتیب می‌توانید سایر اقدامات خود را از قبیل جلسه، تماس تلفنی و ... تنظیم کنید.

از پنجره تعریف پارامترهای دفتر سررسید/سازماندهی اقدامات، روی برگه سازماندهی اقدامات کلیک کنید.

در ستون نام اقدام، نام اقدام مورد نظر خود را در نرم افزار حسابداری وارد کنید.

در ستون تعداد روز، تعیین می‌کنید که چند روز قبل برای این اقدام هشدار داده شود.

دکمه تایید را کلیک کنید.

از پنجره سازماندهی اقدامات، دکمه «برای انجام» را کلیک کنید.

از نوار ابزار بالای فرم، دکمه جدید را کلیک کنید.

از قسمت نوع اقدام، نوع اقدامی را که در قسمت قبل معرفی کرده‌اید، انتخاب کنید.

تاریخ اقدام و تاریخ سررسید را مشخص کنید.

در قسمت شرح اقدام نرم افزار حسابداری، اقدام مورد نظر را بنویسید. هنگامی که اقدام مورد نظر را انجام دادید، از قسمت اقدامات جاری در سازماندهی اقدامات، اقدام مورد نظر را انتخاب کرده و آیتم مربوط به اقدام انجام‌شده را تیک بزنید.

برای این که هشدارها در ابتدای ورود به برنامه نمایش داده شوند، از قسمت شرایط محیطی > پارامترهای هشدار > پارامتر فرم سازماندهی اقدامات در ابتدای کار با برنامه نمایش داده شود را تیک بزنید.

تعریف نوار ابزار در نرم افزار حسابداری (Toolbar)

برای راحتی و سرعت بیشتر استفاده از نرم افزار حسابداری ، شما می‌توانید یک نوار ابزار تعریف کنید و عملیات پرکاربرد خود را در این نوار ابزار قرار دهید. برای این کار از منوی شرایط محیطی > تعریف نوار ابزار را کلیک کنید. در قسمت «گروه‌ها» باید یک گروه برای گزارش‌ها مشخص کنید. برای ایجاد یک گروه جدید در گروه‌ها باید ابتدا نام گروه را وارد نموده و سپس با کلیدهای جهت‌نما یک ردیف پایین روید تا شماره ردیف برای آن ایجاد گردد. به عنوان مثال عملیات انبار یا گزارش‌های روزانه. حال از نمودار درختی، آیتم‌های مربوطه را به سمت پایین بکشید و در نوع گروه مربوطه قرار دهید. همچنین می‌توانید با کلیدهای بالا و پایین، چینش نوار ابزار را مشخص نمایید و با کلید حذف نیز ردیف‌های دلخواه را پاک کنید.

برای نمایش نوار ابزار، از منوی شرایط محیطی نرم افزار حسابداری ، گزینه نمایش نوار ابزار را تیک بزنید. اگر این گزینه تیک نداشته باشد نمایش داده نمی‌شود.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری ,
تاریخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398
بازدید : 6
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

به منظور تعریف پیش فرض ‌های نرم افزار حسابداری حسابگر از مسیر منوی اطلاعات پایه > تعریف پیش‌فرض‌ ها را انتخاب کنید. اگر در هنگام ایجاد شرکت در نرم افزار حسابداری، پارامتر « چارت نمونه حساب‌ها تعریف شود » را تیک زده باشید، در این قسمت حساب‌های مرتبط از پیش تعریف ‌شده‌اند؛ مثلا در قسمت پرداخت‌ها، حساب مرتبط با نقدی، صندوق در نظر گرفته شده است. به همین ترتیب برای چک‌های دریافتی حساب اسناد دریافتنی معرفی شده است. نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است این است که ستون مقابل این حساب‌های مرتبط باید با اسامی حساب‌های مناسب پر شود و حتما برای این پیش‌فرض‌ها حساب‌های مرتبط تعریف‌ شده باشد. علت اهمیت موضوع آن است که اسناد اتوماتیک مربوط به فاکتورها، چک‌ها و ... از روی این حساب‌ها صادر می‌شوند و اگر این حساب‌ها نادرست تعریف شوند و یا تعریف نشوند، ممکن است حساب‌ها، مانده نادرست پیدا کنند.

توجه داشته باشید که در نرم افزار حسابداری سندهای اتوماتیک مربوط به ورود و خروج کالا از جمله فاکتورها و رسید و حواله‌ها، می‌توانند بر اساس پیش‌فرض‌ها، انبارها و یا کالاها صادر شوند. اگر اولویت ارتباط اتوماتیک حسابداری و انبارداری بر اساس پیش‌فرض‌ها باشد، در صدور سند اتوماتیک مربوط به فاکتورها از حساب‌هایی استفاده می‌شود که در قسمت اطلاعات پایه > تعریف پیش‌فرض‌ها معرفی شده‌اند. در صورتی که اولویت ارتباط حسابداری و انبارداری بر اساس انبار باشد، سندهای اتوماتیک مربوط به فاکتورها از روی حساب‌های مرتبط مربوط به انبارها صادر می‌شوند که در هنگام معرفی انبارها در نرم افزار حسابداری، قابل مشاهده و تغییر می‌باشند. اگر اولویت ارتباط حسابداری و انبارداری بر اساس کالا باشد، برای صدور اسناد مربوط به فاکتورها از حساب‌های مرتبط کالا که در برگه حساب‌های مرتبط از معرفی کالاها که از منوی اطلاعات پایه > معرفی کالاها > اطلاعات اقلام موجودی > حساب‌های مرتبط، قابل دسترسی و تغییر است، استفاده می‌شود.

تعریف انواع پرداخت در نرم افزار حسابداری:

در قسمت تعریف انواع پرداخت چندین نوع پرداخت قابل تعریف است. اگر این آیتم‌ها را پر کنید و حساب‌های مرتبط را از جعبه متن مقابل آن‌ها مشخص کنید، هنگامی که در برگ پرداخت و دریافت، پنجره مربوط به نوع دریافت و پرداخت و در اسناد حسابداری، پنجره نوع باز می‌شود، این آیتم‌ها هم نمایش داده می‌شود و در سند حسابداری مربوطه در نرم افزار حسابداری نیز، حساب‌های مرتبط آن آیتم اعمال می‌شوند.

اختصاص انواع پرداخت به کاربران:

با نرم افزار حسابداری حسابگر شرکت شایگان سیستم می‌توان برای کاربران دسترسی به پرداخت‌های تعریف‌شده را مدیریت کرد. برای این کار پس از انتخاب کاربر و نوع پرداخت، پرداخت‌های تعریف‌شده در سیستم لیست می شود و با انتخاب یا عدم انتخاب گزینه «قابل دیدن» میتوان دسترسی به انواع پرداخت را مدیریت کرد.

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری ,
تاریخ : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398
بازدید : 3
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

وارد کردن اطلاعات سند موقت در نرم افزار حسابداری حسابگر شرکت شایگان سیستم مانند سند می‌باشد، با این تفاوت که ورود اطلاعات بدهکار یا بستانکاری طرف حساب، تأثیری در مانده حساب ندارد و تنها پس از دریافت سند موقت، تبدیل به سند عادی می‌شود.

برای انجام این کار در نرم افزار حسابداری از منوی عملیات روزانه > سند موقت > صدور سند موقت را انتخاب نمایید. در این بخش روش ورود اطلاعات همانند سند حسابداری می‌باشد.

توجه داشته باشید که سند موقت را در نرم افزار حسابداری میتوان به صورت یک به یک، همه اسناد به یک فاكتور و به صورت گروه‌بندی‌شده، قطعی و به سند تبدیل نمود.

صدور سند موقت نرم افزار حسابداری

در نرم افزار حسابداری  از منوی عملیات روزانه > سند موقت > صدور سند موقت را انتخاب کنید، در پنجره بازشده مربوط به شماره سند Enter بزنید.

قطعی کردن سند موقت نرم افزار حسابداری

از منوی عملیات روزانه > سند موقت >  قطعی کردن سند موقت را انتخاب کنید.

سند موقت را میتوان به صورت یک به یک، همه اسناد به یک فاكتور و به صورت گروه‌بندی‌شده، قطعی و به سند تبدیل نمود.

یک به یک: هر سند موقت تبدیل به یك سند معمولی می‌شود.

همه سندها به یک سند: تمام سندهای موقت انتخاب‌شده در یك سند حسابداری در نرم افزار حسابداری صادر می‌شود، ابتدا باید اسناد موقت را انتخاب نموده و «به تاریخ انتخابی» تیک زده شود و در قسمت «صدور اسناد برای تاریخ»، تاریخ سند را انتخاب كنید.

گروه‌بندی: درصورتی‌که گزینه «گروه‌بندی» انتخاب شده باشد، دریافت اسناد می‌تواند بر اساس تاریخ سند و یا كاربر صادرکننده سند صورت پذیرد. به عنوان مثال اگر دریافت اسناد بر اساس كاربر صادرکننده انجام شود، تمام سند موقتی كه توسط یک كاربر خاص صادر شده‌اند، به صورت یك سند وارد نرم افزار حسابداری می‌شوند. چنانچه تیک تجمیع حساب را بزنید، در تبدیل سند موقت به حسابداری، حساب‌های یكسان را با هم جمع و در یک ردیف ثبت می‌کند.

دریافت سند موقت از فایل در نرم افزار حسابداری

از منوی عملیات روزانه > سند موقت > دریافت سند موقت از فایل را انتخاب کنید.

در این حالت می‌توانید اسناد را از فایل‌هایی با فرمت TXT خارج از نرم افزار حسابداری دریافت نمایید. برای دریافت اسناد در برنامه حقوق دستمزد و پرسنلی و حسابداری اموال، پس از ارسال سند حسابداری در برنامه مربوطه و ذخیره فایل (فایلی با فرمت TXT)، در نرم افزار حسابداری حسابگر در قسمت دریافت سند موقت از فایل، مسیر فایل محتوای سند حسابداری حقوق دستمزد و یا اموال را انتخاب می‌کنیم و دریافت را می‌زنیم.

 

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری ,
تاریخ : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1398
بازدید : 4
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

در نرم افزار حسابداری حسابگر شرکت شایگان سیستم در هنگام ایجاد حساب بعد از وارد کردن اطلاعات جزئی حساب مانند تماس، موبایل، آدرس و... بعد از انتخاب دکمه ذخیره از شما پرسیده می‌شود که «آیا می‌خواهید به دفتر تلفن اضافه شود؟» در صورت انتخاب بله اطلاعات وارد شده برای حساب به عنوان یک مخاطب در دفتر تلفن نیز ذخیره می‌شود و شماره حساب در محل کد در دفتر تلفن قرار می‌گیرد. در پایین‌ترین قسمت اطلاعات جزئی نرم افزار حسابداری مربوط به معرفی حسابها دکمه‌ای با نام دفتر تلفن وجود دارد و با انتخاب آن در صورت وجود مخاطب برای حساب در دفتر تلفن،  اطلاعات مخاطب حساب نمایش داده می‌شود. بعد از ثبت در دفتر تلفن با هر تغییری در اطلاعات جزئی (اطلاعات مشترک با دفتر تلفن) حساب‌ها، اطلاعات موجود در دفتر تلفن هم تغییر خواهد کرد.

نرم افزار حسابداری حسابگر

با استفاده از امکان دفتر تلفن نرم افزار حسابداری حسابگر می‌توانید اطلاعات مخاطبانتان را مشاهده نمایید. همچنین در دفتر تلفن امکان جست و جو وجود دارد.

دفتر تلفن از مسیر اطلاعات پایه > دفترچه راهنمای تلفن یا با استفاده از کلید ترکیبی Ctrl + N قابل دستیابی است.

توجه داشته باشید که در دفتر تلفن امکان ایجاد مخاطب جدید بدون حساب نیز ممکن است. برای ایجاد یک مخاطب جدید روی دکمه جدید کلیک کنید و در تب اطلاعات کلی اطلاعاتی مانند نام خانوادگی، نام، مجموعه اصلی، عنوان، نوع تلفن، تلفن، موبایل، فکس، کد، تلکس، وب‌سایت، آدرس، ایمیل، شماره حساب، تاریخ تولد، توضیحات و... را وارد نمایید و در نهایت روی دکمه ذخیره کلیک کنید. در این بخش فیلد نوع برای دسته‌بندی اشخاص و یا توضیح مختصری درباره آن‌ها قابل استفاده است.

امکان ویژه دفتر تلفن در نرم افزار حسابداری حسابگر نسخه 10:

امکان ویژه اضافه شده به دفتر تلفن در نرم افزار حسابداری نسخه 10 امکان تعریف مخاطب به صورت چند سطحی است. ثبت اطلاعات مخاطب‌ها به صورت چند سطحی برای تعریف مخاطب‌هایی که زیر مجموعه یک واحد می‌باشند، قابل استفاده است. ابتدا اطلاعات مربوط به مجموعه اصلی برای مثال یک شرکت را وارد کنید و دکمه ذخیره را انتخاب نمایید. سپس اطلاعات مربوط به زیر مجموعه‌های مجموعه اصلی به عنوان مثال کارکنان شرکت را وارد نمایید و در بخش مجموعه اصلی، برای هر کدام از زیرمجموعه‌ها، مخاطب مجموعه اصلی خود را انتخاب نمایید. همچنین در بخش نوع نیز قادر به ثبت سمت کارکنان آن شرکت نیز هستید. در پایین‌ترین بخش تب اطلاعات کلی دفتر تلفن شاهد جدولی با عنوان جزییات هستید که در این جدول اطلاعات مربوط به سطح‌های زیرین یک مخاطب نمایش داده می‌شود.

  • امکان جست‌وجو بر اساس انواع فیلدها و یا جست‌وجو در تمامی فیلدها با استفاده از دکمه فیلتر در دفتر تلفن امکان‌پذیر است.
  • در نرم افزار حسابداری حسابگر از مسیر گزارشات > گزارشات کلی شرکت > دفتر تلفن می‌توانید گزارش‌های مربوط به دفتر تلفن خود را مشاهده نمایید.
  • توجه داشته باشید که در دفتر تلفن با ایجاد مخاطب جدید، حساب متناسب با مخاطب در درختواره حسابداری تعریف نمی‌شود.


:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری ,
تاریخ : شنبه 31 فروردين 1398
بازدید : 8
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

در نرم افزار حسابداری حسابگر شما می‌توانید کالاهای موجود در یک فاکتور را دسته‌بندی کنید و هر دسته را با یک فرم خاص چاپ و به یک پرینتر خاص ارسال نمایید. این امکان برای کالاهای خدماتی و همچنین رستوران‌ها بسیار مناسب می‌باشد.

در نرم افزار حسابداری از منوی شرایط محیطی > پارامترهای خرید و فروش> پارامتر شماره ۵۴ (تعریف انواع دسته‌بندی فاکتور) را انتخاب کنید.

در جدول سمت راست موجود اسامی دسته‌بندی‌های مختلف را وارد نمایید. در ستون فرمت گزارش و ستون چاپگر، نوع فرمی که دسته‌بندی مورد نظر با آن چاپ شود را تعیین کنید؛ ضمنا می‌توانید برای هر دسته‌بندی، یک رنگ اختصاص دهید.

در نرم افزار حسابداری دسته‌بندی مورد نظر خود را از جعبه متن مربوط به «دسته‌بندی» انتخاب نمایید.

بر روی دکمه «تعویض دسته‌بندی کالاها» کلیک کنید.

بر روی دکمه مربوط به «انتخاب کالا» کلیک کنید.

از لیست کالاها، کالاهای مورد نظر را با کلید Insert انتخاب نموده و Enter بزنید.

دکمه «تایید» را کلیک کنید.

حال در فاکتور فروش به ازای هر دسته‌بندی که تعریف نموده اید، یک برگه باز شده است که کالاهای مربوط به هر دسته‌بندی را می‌توان در قسمت مربوط به خود مشاهده نمود. در ردیف‌های فاکتور فروش کالاهای مربوط به هر دسته‌بندی، با رنگ مربوط به خود نمایش داده می‌شوند. هنگام چاپ نیز هر دسته‌بندی از کالاها با فرم مربوط به خود چاپ می‌شود.

چنانچه بخواهيد بعد از چاپ فاکتور تمامي دسته بندي‌هاي موجود در فاکتور نيز چاپ شوند لازم است در پارامترهاي صندوق هاي پرفروش، پارامتر شماره 15 را فعال نماييد.

چنانچه بخواهید کالاها را از لیست دسته مورد نظر خارج نمایید، پس از انتخاب کالا در تعویض دسته‌بندی کالا، تیک «خالی» را بزنید و فرم را تایید نمایید.

هزینه ثابت در فاکتورهای نرم افزار حسابداری (مالیات و عوارض بر ارزش افزوده)

هزینه ثابت یا همان ارزش افزوده به صورت پیش‌فرض تنها بر روی فاکتورهای خرید و فروش نرم افزار حسابداری اعمال می‌گردد. برای این کار ابتدا باید از منوی اطلاعات پایه، تعریف پیش‌فرض‌ها، قسمت هزینه‌های ثابت را انتخاب نمایید.

در این قسمت از نرم افزار حسابداری می‌توانید سه نوع هزینه ثابت را تعریف نمایید. برای مثال برای تعریف 9% هزینه ثابت، هزینه اول سهم ۱ را 6 درصد و هزینه اول سهم ۲ را نیز 3 درصد انتخاب می‌نماییم. سپس از قسمت‌های بالا حساب‌هایی که برای هر سهم در فاکتورها مورد استفاده قرار می‌گیرد را تنظیم می‌نماییم.

برای کالاها در نرم افزار حسابداری نیز از منوی اطلاعات پایه > معرفی کالاها > تعویض هزینه ثابت کالاها، می‌توان برای همه یا تعدادی از کالاها، نوع هزینه ثابت پیش‌فرض تعیین نمود.

با انجام این تنظیمات در نرم افزار حسابداری به صورت اتوماتیک برای کالاها در فاکتورها هزینه ثابت اعمال می‌گردد. برای سایر تنظیمات مربوط به هزینه ثابت (از قبیل نوع اعمال با تأیید سرپرست، نوع اعمال پس از تخفیف و...) از شرایط محیطی > پارامترهای خرید و فروش > پارامتر شماره ۵۹ استفاده نمایید.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری ,
تاریخ : چهار شنبه 28 فروردين 1398
بازدید : 7
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

تسویه مدیریت شده در نرم افزار حسابداری حسابگر شرکت شایگان سیستم به منظور تسهیل در محاسبات تخفیفات بر اساس نوع تسویه مشتری فراهم شده است. برای استفاده از این امکان ابتدا باید برای مشتری «ماکزیمم فاصله تاریخ سررسید چک از روز» در نظر گرفت که در منوی معرفی حساب‌ ها تب اطلاعات جزئی قابل دسترس است.

برای تعیین تخفیف‌ ها به ازای انواع پرداخت از داخل فاکتور دکمه « تسویه » و سپس « معرفی قوانین تسویه مدیریت شده » را کلیک نمایید.

در پنجره ‌ای که باز می‌ شود قوانین مورد نظر خود را وارد نمایید.

توجه فرمایید که 0 روز در این بخش از نرم افزار حسابداری بیانگر تسویه نقدی می ‌باشد. برای مثال می  خواهیم قوانینی تعریف کنیم که اگر مشتری نقدی تسویه کرد 20 درصد و اگر چک یک ‌ماهه پرداخت کرد 12 درصد و اگر چک دوماهه پرداخت کرد 5 درصد تخفیف در نظر بگیریم. برای این کار جدول تخفیفات به صورت زیر می‌باشد.

در نظر داشته باشید که با نرم افزار حسابداری می ‌توانید برای تخفیفات مورد نظر گروه‌بندی انجام دهید. برای این منظور از دکمه اعمال تخفیف و سپس تخفیف چندگانه معرفی گروه تخفیف استفاده نمایید.

برای محاسبه تخفیفات مرتبط با تسویه پس از ثبت مشخصات فاکتور دکمه تسویه زیر فاکتور را کلیک می‌ کنیم و بعد تسویه مدیریت‌ شده را انتخاب می ‌نماییم. در این قسمت با توجه به ماکزیمم فاصله سر رسید چکی که برای هر مشتری انتخاب کردیم قوانینی که قابلیت اعمال برای این مشتری را داشته باشند نمایش داده می ‌شود.

همانطور که مشاهده می ‌کنید شما بر اساس مبالغ پرداختی مشتری و نوع پرداخت ایشان می ‌توانید جدول مربوطه را پر نمایید و سیستم در فیلد مبلغ قابل پرداخت، بر اساس قوانین، محاسبه تخفیفات را انجام داده و مبلغ قابل پرداخت برای مشتری مشخص می ‌شود.

قابل توجه است که این امکان یکی از امکاناتی است که در نرم افزار حسابداری حسابگر نسخه 10 قرار داده شده است و علاوه بر این می توان به انبار مقداری که امکانی برای صدور حواله و رسید انبار مستقل از فاکتورهای خرید و فروش است، سری ساخت، امکان اعمال چند تخفیف در فاکتور، امکان ثبت فعالیت های حساب، امکان اتصال نرم افزار حسابداری به برنامه Caller ID، تاریخ سررسید برای ردیف‌های فاکتور همراه با راس گیری و... اشاره نمود.

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , تسویه ,
تاریخ : سه شنبه 27 فروردين 1398
بازدید : 13
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

نرم افزار حسابداری حسابگر (Cyber Account) این قابلیت را دارد که کاربران بتوانند در فاکتورها و اسناد حسابداری با ارزهای مختلف کار کنند. ارزهای متداول، به طور پیش‌فرض در برنامه تعریف‌ شده‌اند همچنین کاربران این امکان را دارند که ارز جدیدی در نرم افزار حسابداری حسابگر اضافه نمایند. برای تعریف ارز جدید در برنامه حسابداری از منوی اطلاعات پایه > اطلاعات ارزی > تعریف واحدهای ارزی را کلیک کنید.

  • از نوار ابزار بالای فرم دکمه جدید را کلیک کنید.
  • نام ارز مورد نظر را وارد نموده Enter بزنید.
  • اگر مبالغ این ارز، شامل اعشار ‌باشند، رقم‌های بعد ممیز را برای آن تنظیم می‌نماییم.
  • از نوار ابزار بالای فرم دکمه ذخیره را کلیک کنید.

نام خلاصه ارز، نام اختصاری ارز می‌باشد که در هنگام صدور اسناد و فاکتورها در نرم افزار حسابداری نمایش داده می‌شود.

  • برای وارد نمودن نرخ روزانه ارزها، از منوی اطلاعات پایه > اطلاعات ارزی > ورود نرخ روزانه ارزها را انتخاب نمایید.
  • ارز مورد نظر خود را از جعبه متن مربوط به نام ارز، انتخاب کرده Enter بزنید.
  • تاریخ مورد نظر را وارد کنید. این تاریخ، تاریخ مورد نظر شما برای تاثیر نرخ واردشده می‌باشد. نرخ ارز مورد نظر را وارد نمایید. می‌توانید ۲ نرخ برای ارز مورد نظر وارد کنید.

نرم افزار حسابداری حسابگر به طور پیش‌فرض دارای یک ارز فعال می‌باشد که از نوار وضعیت پایین فرم اصلی برنامه قابل تغییر است.

ارز مورد استفاده در فاکتورهای خرید و فروش قابل تغییر می‌باشد و می‌تواند هر ارزی باشد، ولی سند اتوماتیک صادر شده برای این فاکتورها، بر اساس ارز فعال (اصلی) نرم افزار حسابداری خواهد بود که به طور پیش‌فرض ریال است. با استفاده از منوی اطلاعات پایه > اطلاعات ارزی > تعریف واحد اصلی نیز می‌توان تغییرات لازم را انجام داد.

در اسناد حسابداری هم می‌توانید مبالغ مورد نظر خود را بر اساس هر ارزی وارد نمایید ولی با رفتن به ردیف بعدی، با توجه به نرخ وارد شده برای ارز مورد استفاده، مبلغ ردیف به ارز فعال برنامه تبدیل می‌شود. ولی مبلغ ارزی نیز در نرم افزار حسابداری ثبت می‌شود و می‌توانید گزارش‌های ارزی را از منوی گزارشات > گزارشات عمومی حسابداری > گزارش حساب چند ارزی و همچنین گزارش مانده حساب با ارزهای مختلف داشته باشید. قابل ذکر است که در فعالیت حساب و همچنین دفتر معین حساب‌ها، گردش ارزی و مانده ارزی طرف حساب بر اساس ارزهای مختلف قابل مشاهده می‌باشد.

هنگامی که از منوی اطلاعات پایه > معرفی چارت حساب‌ها > معرفی حساب‌ها را انتخاب کنید و روی برگه گردش کلیک کنید، گردش حساب ارزی آن حساب به همراه نرخ مورد استفاده نمایش داده خواهد شد.

برای این منظور باید آیتم مربوط به چندارزی، گزینه بله را انتخاب کنید. در این فرم فیلد نوع چند ارزی وجود دارد که در اکثر گزارشات حسابگر نیز این آیتم را مشاهده خواهید کرد.

بر اساس نرخ زمان ورود ارز: اگر این گزینه را انتخاب کنید، گزارش بر اساس نرخ ارزی که در هنگام صدور فاکتور یا سند حسابداری وارد کرده‌اید تهیه می‌شود.

بر اساس نرخ روز ارز: اگر این گزینه را انتخاب کنید، نرخ ارز در گزارش‌ها نرخی در نظر گرفته می‌شود که در منوی اطلاعات پایه > اطلاعات ارزی > ورود نرخ روزانه ارزها برای ارز مورد نظر وارد شده است.

ردیف‌های بدون چندارزی: زمانیکه برای یک طرف حساب فاکتورها و سندهایی با ارزهای مختلف در نرم افزار حسابداری صادر شده باشد، اگر این گزینه را انتخاب کنید، فقط فاکتورها و اسنادی نشان داده می‌شوند که بر حسب ارز فعال برنامه صادر شده باشد.

بر حسب یک ارز: در گزارشات، یک آیتم به نام ارز وجود دارد. اگر از جعبه متن مربوط به ارز، یک ارز را انتخاب کنید و در قسمت نوع چندارزی، آیتم بر حسب یک ارز را انتخاب کنید، صورت حساب این طرف حساب بر اساس همان ارزی تهیه خواهد شد که در قسمت ارز انتخاب کرده‌اید.

فقط ارز انتخابی: اگر این گزینه را انتخاب کنید، در گزارش، فقط فاکتورها و سندهایی نمایش داده می‌شود که بر حسب ارز انتخاب شده در قسمت ارز، صادر شده باشند.

فقط ارز انتخابی (نتیجه بر حسب ارز فعال): این آیتم مشابه آیتم قبلی می‌باشد با این تفاوت که نتایج بر اساس ارز فعال برنامه نمایش داده می‌شود.


تاریخ : سه شنبه 27 فروردين 1398
بازدید : 11
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

یکی از امکاناتی که هر نرم افزار حسابداری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد امکان انبارگردانی است که در انتهای دوره برای تعدیل موجودی، انبارگردانی انجام می‌پذیرد. با انجام این عمل، موجودی واقعی انبار و موجودی سیستم با یکدیگر یکسان می‌گردند.

بر اساس استانداردهای حسابداری حداقل هر سال یکبار باید عمل انبارگردانی در کسب وکارها صورت گیرد البته با توجه به خاص بودن هر کسب و کاری این زمان می تواند کمتر هم در نظر گرفته شود.

در نرم افزار حسابداری حسابگر شرکت شایگان سیستم برای انجام انبارگردانی، ابتدا از منوی عملیات روزانه > انبارگردانی پایان دوره > ورود موارد مغایرت را انتخاب کنید.

  • در فرم بازشده در نرم افزار حسابداری، دکمه جدید را کلیک کنید.
  • کد انبار مورد نظر برای انبارگردانی را انتخاب و دکمه ایجاد فایل مغایرت را کلیک کنید.
  • لیست کالاهای معرفی‌شده در سیستم به همراه موجودی کالا در هر انبار نمایش داده می‌شود.
  • برای انبارگردانی در نرم افزار حسابداری حسابگر از طریق بارکدخوان می¬توان از «بارکد» در قسمت «فیلتر بر اساس» استفاده کرد. 
  • مانده فاکتور، مانده موجودی کالا در انبار مورد نظر را نشان می‌دهد.
  • در صورتی که بین مقدار شمارش‌شده شما و مانده نمایش داده شده در سیستم مغایرتی وجود دارد، در ستون «شمارش شده» مقدار مورد نظر را وارد کنید.
  • اگر تعداد کالاها برای انبارگردانی زیاد است و نیاز به چک کردن مجدد وجود دارد می‌توان پس از بررسی مجدد کالاها تیک «بررسی شده» را جهت نشانه‌گذاری کالاهای بررسی‌شده گذاشت.

 

 

 

 

نرم افزار حسابداری

بر اساس میزان مغایرت بین موجودی واقعی و موجودی ثبت شده در سیستم نرم افزار حسابداری، باید یک فاکتور تعدیل صادر شود. برای این منظور دکمه صدور فاکتور تعدیل را کلیک کنید. با این کار لیست حساب‌های تفصیلی نمایش داده می‌شود. از این لیست باید حساب مربوط به تعدیل موجودی‌ها انتخاب شود. توجه داشته باشید که این حساب را قبلا باید در لیست حساب‌های تفصیلی تعریف کرده باشید.

در نرم افزار حسابداری با صدور فاکتور تعدیل، برای کالاهایی که موجودی واقعی‌شان کمتر از موجودی مانده فاکتور می‌باشد، یک فاکتور تعدیل نقصانی و برای کالاهایی که موجودی واقعی‌شان بیشتر از مانده فاکتور می‌باشد، یک فاکتور تعدیل اضافی صادر می‌شود. این فاکتورها در برنامه نرم افزار حسابداری از مسیر عملیات روزانه > ورود و خروج کالا از انبار > تعدیل نقصانی و تعدیل اضافی قابل دسترسی می‌باشند. قابل توجه است که اگر پارامتر «فقط بررسی شده‌ها» را انتخاب کنیم فقط برای کالاهایی که بررسی شده اند فاکتور تعدیل صادر می‌شود.

می‌توان با استفاده از فیلترهای بالای این قسمت، تنها کالاهای انتخاب شده در انبار انتخاب شده را تغییر داد.

منظور از تعدیل اضافی و نقصانی در نرم افزار حسابداری حسابگر چیست؟

تعدیل  اضافی و نقصانی برای یکسان‌سازی مانده انبار سیستم و انبار فیزیکی (واقعی) استفاده می‌شود.

اگر مانده واقعی انبار (فیزیکی یا شمارش‌شده) بیشتر از موجودی ثبت‌شده در سیستم باشد از تعدیل اضافی و اگر مانده واقعی انبار کمتر از موجودی انبار سیستم باشد از تعدیل نقصانی استفاده می‌شود.

تعدیل اضافی و نقصانی در نرم افزار حسابداری حسابگر شرکت شایگان سیستم از منوی عملیات روزانه > ورود و خروج کالا از انبار قابل دسترسی می‌باشد. لازم به ذکر است در فرم تعدیل اضافی یا نقصانی کاربر می‌تواند مانده ریالی کالا را نیز تصحیح نماید.

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , انبار ,
تاریخ : چهار شنبه 22 اسفند 1397
بازدید : 5
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

ارزش افزوده چیست: ارزش افزوده به ارزشی که در مراحل تولید با اضافه کردن خدمت و امکانی به محصول اضافه می‌شود، گفته می‌شود. هر محصول برای تولید و ارائه به مصرف‌کننده مراحل مختلفی را طی می‌کند که در هر مرحله امکانات جدیدی به آن اضافه می‌گردد و سبب افزایش ارزش کالا می‌شود.

در ایران مالیات را به دو نوع مالیات مستقیم و مالیات غیر مستقیم تقسیم می‌کنند. مالیات مستقیم خود به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که از مهم‌ترین آن می‌توان به مالیات بر دارایی و مالیات بر درآمد اشاره نمود. مالیات بر دارایی و درآمد بدون هیچ واسطه‌ای بر درآمد افراد و سازمان‌ها اعمال می‌شود که با توجه به میزان دارایی و درآمد افراد وضع می‌شود. مالیات غیر مستقیم مالیاتی است که روی کالاهای مورد مصرف افراد کشیده می‌شود و از شهروندان به روش‌های مختلفی گرفته می‌شود.\

مالیات بر ارزش افزوده یا VAT مالیاتی غیرمستقیم است که از کل مراحل تولید و توزیع کالاها و خدمات دریافت می‌شود.

قانون مالیات بر ارزش افزوده به سود تولیدکنندگان داخلی می‌باشد در واقع مالیات کلانی که قرار است از تولیدکننده دریافت شود، بين تعداد زيادي از مصرف‌كننده‌ها تقسيم مي‌‌شود، به اين صورت كه در مراحل مختلف توليد و عرضه كالا، درصدي از قيمت تمام‌شده در آن مرحله، به‌عنوان ماليات به قيمت كالا اضافه مي‌‌شود.

مالیات بر ارزش افزوده را مصرف‌کننده نهایی به همراه هزینه خرید محصول پرداخت می‌نمایند و شخص دریافت‌کننده باید مالیات دریافتی را به خزانه دولت واریز کند. در صورتی که دریافت‌کننده برای تهیه این محصول مالیاتی را پرداخت نموده باشد، به عنوان مصرف‌کننده نهایی به حساب نمی‌آید بنابراین باید مالیات بر ارزش افزوده پرداختی را از مالیات بر ارزش افزوده دریافتی کم نماید و به خزانه دولت واریز نماید.

مالیات بر ارزش افزوده به تمامی کالاها و خدماتی تعلق می‌گیرد که در برابر پول، در داخل کشور داد و ستد می‌شوند بجز 17 قلم کالای ذکر شده در ماده 12 این قانون که معاف از پرداخت مالیات هستند و شامل محصولات کشاورزی فرآوری نشده، دام و طیور زنده، آبزیان، زنبور عسل و نوغان، انواع کود، سم، بذر و نهال، آرد خبازی، نان، گوشت، قند، شکر، برنج، حبوبات و سویا، شیر، پنیر، روغن نباتی و شیرخشک مخصوص تغذیه کودکان، کتاب، مطبوعات، دفاتر تحریر و انواع کاغذ چاپ، تحریر و مطبوعات، کالاهای اهدایی به صورت بلاعوض به وزارتخانه‌ها، موسسات دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی، کالاهای که همراه مسافر و برای استفاده شخصی تا میزان معافیت مقرر طبث مقررات صادرات و واردات، وارد کشور می شود. اموال غیرمنقول، انواع دارو، لوازم مصرفی درمانی (انسانی، حیوانی و گیاهی) و خدمات توانبخشی و حمایتی، خدمات مشمول مالیات بر درآمد حقوق، موضوع قانون مالیات‌های مستقیم، خدمات بانکی و اعتباری بانکها، موسسات و تعاونی‌های اعتباری و صندوق‌های قرض الحسنه مجاز و خدمات معاملات و تسویه اوراق بهادار و کالا در بورسها و بازارهای خارج از بورس، خذمات حمل و نقل عمومی مسافری درون و برون شهری جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی، فرش دستباف، انواع خدمکات پژوهشی و آموزشی، خوراک دام و طیور، رادار و تجهیزات کمک ناوبری هوانوردی ویژه فرودگاه‌ها، اقلام با مصارف صرفا دفاعی و است.

نرخ مالیات بر ارزش افزوده از سال 1394 نه درصد در نظر گرفته شده است و تا امروز با همین نرخ باقی مانده است. برای کالای سیگار و سوخت هواپیما نرخ مالیات بر ارزش افزوده نه درصد نمی باشد این نرخ برای سیگار 12 درصد و سوخت هواپیما 20 درصد در نظر گرفته شده است.

مالیات بر ارزش افزوده باید همراه اظهارنامه مالیاتی سال مالی خوداظهاری شود و پرداخت آن به صورت الکترونیکی ممکن است.

در نرم افزار حسابداری حسابگر (Cyber Account) برای کالاها در هنگام صدور فاکتور می‌توانید درصد مالیات و عوارض بر ارزش افزوده را فعال نمایید. جهت آشنایی با این امکان مقاله آموزشی مربوطه را مطالعه فرمایید.

مالیات و ارزش افزوده در حسابگر

همچنین در این برنامه تمامی گزارشات مالی و استاندارد برای سازمان امور مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده فروش و مالیات بر ارزش افزوده خرید در دو بخش سهم شهرداری (عوارض) و سهم دارایی (مالیات) قابل گزارش گیری هستند.


تاریخ : دو شنبه 15 بهمن 1397
بازدید : 15
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

در نرم افزار حسابداری حسابگر چنانچه برای سطح‌بندی حساب‌ها، چهار سطح حسابداری کافی نباشد و سطح پنجم برای حساب‌ها لازم باشد (تفصیل در تفصیل) و یا حساب‌هایی وجود داشته باشد که باید با چندین معین مختلف در ارتباط باشند؛ در این گونه موارد از حساب‌های تفصیلی شناور استفاده می‌شود. به عنوان مثال برای پرسنل حساب‌های مختلفی نظیر مساعده حقوق، وام، حقوق پرداختنی و ... وجود دارد. برای جلوگیری از چند بار معرفی حساب برای هر شخص، می‌توانید یک گروه تفصیلی شناور ایجاد کنید مثلا به نام پرسنل. برای هر یک از کارکنان نیز یک حساب تفصیلی شناور تعریف کنید.

 برای حساب‌های معینی که حساب‌های تفصیلی شناور با آن‌ها در ارتباط هستند مانند مساعده، وام، حقوق پرداختنی و ... یک حساب تفصیلی به همان نام تعریف کنید. سپس در برگه اطلاعات کلی، در قسمت گروه تفصیلی شناور، گروه مربوطه را انتخاب نمایید که در این مثال پرسنل انتخاب شود. در این صورت هنگام انتخاب حساب در اسناد، فاکتورها و ... ابتدا نام حساب انتخاب می‌شود و سپس پنجره‌ای برای انتخاب تفصیلی شناور مربوطه نمایش داده می‌شود. در مثال بالا، هنگام صدور سند، در پنجره اول نام حساب را مساعده حقوق و در پنجره بعدی نام شخص را انتخاب نمایید.

تعریف گروه تفصیلی شناور

در نرم افزار حسابداری حسابگر از منوی اطلاعات پایه > معرفی تفصیلی شناور و گروه > معرفی گروه تفصیلی شناور را انتخاب کنید.

دکمه جدید را کلیک کنید.

کد گروه تفصیلی شناور را وارد کنید و Enter بزنید.

نام گروه تفصیلی شناور را وارد نموده و Enter بزنید.

دکمه ذخیره را کلیک کنید.

معرفی تفصیلی شناور

از منوی اطلاعات پایه > معرفی تفصیلی شناور و گروه > معرفی تفصیلی شناور را انتخاب کنید و یا از ترکیب کلیدهای Ctrl+U استفاده کنید.

دکمه جدید را کلیک کنید.

کد تفصیلی شناور را وارد کنید و Enter بزنید.

نام تفصیلی شناور را وارد کنید و Enter بزنید.

گروه تفصیلی شناوری را که این تفصیلی شناور زیرگروه آن است، انتخاب کنید.

دکمه «ذخیره» را کلیک کنید.

در برگه «اطلاعات کلی» مربوط به قسمت تفصیلی شناور، برای حساب‌های تفصیلی شناور هم می‌توانید یک سری اطلاعات تکمیلی از قبیل توضیحات، نماینده فروش ۱ و ۲، واحد پولی پیش‌فرض، درصد کمیسیون، سقف بدهکاری و بستانکاری و سقف بدهکاری و بستانکاری با اسناد وارد نمایید.

به همین ترتیب در پنجره اطلاعات جزئی می‌توانید اطلاعاتی از قبیل آدرس، تلفن، فکس، سطح تخفیف و ... وارد کنید. این فیلدها در طراحی فرم‌ها نیز قابل استفاده می‌باشند.

در قسمت مربوط به فعالیت حساب تفصیلی شناور، دقیقا مشابه فعالیت حساب برای حساب‌های تفصیلی، می‌توانید گردش حساب این تفصیلی شناور را مشاهده کنید.

روش مرتبط کردن یک حساب تفصیلی به گروه تفصیلی شناور مربوطه:

از منوی اطلاعات پایه > معرفی چارت حساب‌ها > معرفی حساب‌ها را انتخاب کنید.

در قسمت اطلاعات کلی نرم افزار حسابداری حسابگر، حساب تفصیلی مربوطه (به عنوان مثال مساعده حقوق) را انتخاب کنید و از نوار ابزار بالای فرم دکمه اصلاح را کلیک کنید.

از جعبه متن مربوط به گروه تفصیلی شناور، گروه تفصیلی شناور مربوط به حساب تفصیلی شناور را انتخاب کنید. (به عنوان مثال کارکنان)

دکمه ذخیره را کلیک کنید.

حال هنگام صدور سند، فاکتور، چک و ... برای حساب‌های تفصیلی شناور، ابتدا نام حساب تفصیلی (معین) مربوطه پرسیده می‌شود و سپس حساب تفصیلی شناور. به عنوان مثال هنگام صدور سند ابتدا حساب مساعده حقوق را انتخاب می‌کنید و سپس از لیست کارکنان، پرسنل مورد نظر قابل انتخاب خواهند بود.

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , تفصیلی شناور , گروه تفصیلی شناور ,
تاریخ : شنبه 13 بهمن 1397
بازدید : 8
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

برنامه حسابداری نوعی از برنامه های کامپیوتری است که شما را قادر به مدیریت معاملات مالی کسب و کار خود می کند. چنین برنامه هایی می توانند به طور گسترده ای در حوزه های مختلف متفاوت باشند، برخی برنامه ها برای نوع خاصی از حسابداری و متناسب با نیاز آنها طراحی شده باشند یعنی به طور خاص فقط مختص به استفاده برای یک کسب و کار خاص و برخی از آنها برای مدیریت کل امور مالی و فعالیت های بزرگ طراحی شده اند. با استفاده از برنامه حسابداری، شرکت ها می توانند به راحتی از منابع موجود در بخش های حسابداری استفاده کنند و می توانند اشتباهات حسابداری را کاهش دهند.

یکی از امکاناتی که در نرم افزار حسابداری حسابگر وجود دارد مراکز هزینه است که با استفاده از مراکز هزینه ، می‌ توانید امور حسابداری مربوط به پروژه‌ ها، شعب و قسمت‌ های مختلف موسسه خود را انجام داده و از گزارش ‌های مربوط به مراکز هزینه استفاده نمایید. برای استفاده از مراکز هزینه ، ابتدا باید مراکز را گروه‌بندی کنید.

گروه‌بندی مراکز هزینه:

از منوی اطلاعات پایه > معرفی مراکز هزینه > گروه مراکز هزینه را انتخاب کنید.

دکمه «جدید» را کلیک کنید.

کد گروه را وارد کرده و Enter بزنید.

نام گروه را وارد کنید و Enter بزنید.

دکمه « ذخیره » را کلیک کنید.

معرفی مراکز هزینه

برای معرفی مراکز هزینه به صورت زیر عمل کنید:

از منوی اطلاعات پایه > معرفی مراکز هزینه > مراکز هزینه را انتخاب کنید.

دکمه جدید را کلیک کنید.

کد مرکز هزینه را وارد نموده و Enter بزنید. نام مرکز هزینه را وارد نموده و Enter بزنید.

در قسمت « گروه » ، گروهی را که این مرکز هزینه به آن مرتبط است انتخاب کرده و Enter بزنید.

 از نوار ابزار بالای فرم دکمه « ذخیره » را کلیک کنید.

حساب ‌ها و کالا هایی که در مرکز هزینه استفاده می ‌شوند، بایستی ابتدا در چارت کالا ها یا در چارت حساب ‌ها، قسمت مرکز هزینه مربوطه تیک داشته باشد.

گزارش‌های مراکز هزینه

اگر در برنامه از مراکز هزینه استفاده می ‌کنید، برای دسترسی به گزارش ‌های مربوط به این مراکز، از منوی گزارشات > گزارشات مراکز هزینه استفاده نمایید.

برای نمونه به گزارش زیر که گزارش مربوط به صورتحساب مراکز هزینه است ، توجه نمایید.

از منوی گزارشات > گزارشات مراکز هزینه > روی آیتم صورتحساب مراکز هزینه دابل کلیک کنید.

در پنجره باز شده نام مرکز هزینه را روی گزینه انتخابی گذاشته و از لیست باز شده مرکز هزینه مورد نظر را با استفاده از کلید Insert انتخاب نمایید. به همین ترتیب سایر گزینه ‌ها را تنظیم نموده و روی دکمه گزارش کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , نرم افزار مالی ,
تاریخ : چهار شنبه 3 بهمن 1397
بازدید : 5
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

حسابداری فرآیند جمع آوری، ضبط، خلاصه کردن و تجزیه و تحلیل معاملات مالی و داده ها است. مهارت های حسابداری در زندگی روزمره شما می تواند مورد استفاده قرار گیرد. اگر به مهارت های حسابداری مسلط هستید، زندگی روزمره شما به عنوان یک نمونه آنلاین می تواند بسیار تمرین مفیدی باشد.

برای مثال، از مهارت های حسابداری می توانید برای تجزیه و تحلیل نمرات شما از تکالیف و امتحانات استفاده کنید. با ثبت و خلاصه کردن این داده ها در یک صفحه، می توانید این اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنید و دروسی را که نیاز به تلاش بیشتری دارند تعیین کنید و با استفاده از این روش شما می توانید به راحتی برای بهبود نمرات خود تمرکز کنید. همچنین می توانید داده های ثبت شده را تجزیه و تحلیل کنید و میزان زمان صرف شده برای هر کدام از این تکالیف را تجزیه و تحلیل کنید. هنگامی که زمینه های موضوعی را که ضعیف هستید شناسایی می کنید، می توانید زمان بیشتری را برای آنها اختصاص دهید یا خدمات آموزشی را جستجو کنید که شما را در جهت بهتر شدن اوضاع یاری نماید .

علاوه بر این، مهارت های حسابداری زمانی مفید است که زمان مناسب جهت ثبت هزینه های خود را داشته باشید. با پرداخت هزینه تحصیلات، کتاب، لوازم و هزینه های زندگی، پول نقد شما می تواند از کنترل شما خارج شود. بدیهی است، اگر خروج پول نقد شما بیشتر از نقدینگی شماست پس شما روی دخل و خرج خود مدیریت ندارید. با این حال، اگر فعالیتهای نقدی خود را در یک صفحه گسترده، مانند اکسل ثبت و خلاصه کنید، می توانید به راحتی این اطلاعات مالی را تجزیه و تحلیل کنید و عادات خرج خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

علاوه بر این، مهارت های حسابداری نیز می تواند در هنگام سرمایه گذاری هوشمندانه مالی مورد استفاده قرار گیرد. با مهارت های حسابداری، به ویژه هنگامی که از یک نرم افزار حسابداری استفاده کنید، می توانید تصمیمات سرمایه گذاری عاقلانه بگیرید. به عنوان مثال، اگر تصمیم به سرمایه گذاری پول خود را در سهام داشته باشید، با استفاده از گزارشات مالی شرکت های پیشین قادر به محاسبه سودآوری، نقدینگی و نسبت بدهی هستید و می توانید گزارشات را به درستی تجزیه و تحلیل کنید و در نتیجه تصمیمات سرمایه گذاری خوبی بر اساس تجزیه و تحلیل خود اتخاذ نمایید.

بهتر از همه، مهارت های حسابداری به خوبی توسط کارفرمایان دنبال می شود. تقریبا هر سازمان نیاز به یک حسابدار با مهارت های حسابداری دارد تا بتواند فعالیت های مالی روزانه را پیگیری کند.

مهارت های حسابداری بسیار کاربردی هستند و می توانید در بسیاری از زمینه های زندگی از آن استفاده نمایید. همانطور که ذکر شد، مهارت های حسابداری را می توان در هنگام تجزیه و تحلیل نمرات دوره تحصیلی، مدیریت هزینه ها و یا سرمایه گذاری های هوشمند مالی استفاده کرد.

حسابداری امری مهم و کاربردی در زندگی همه ما است بنابراین باید مهارت های حسابداری لازم را کسب کنید و زندگی را ساده تر کنید.

شما می توانید در صورت تمایل کتاب آموزشی کار با برنامه حسابداری حسابگر را دانلود و مطالعه نمایید.

https://www.shygunsys.net/?wpfb_dl=33

 

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , نرم افزار مالی , حسابداری , مهارت حسابداری ,
تاریخ : چهار شنبه 3 بهمن 1397
بازدید : 6
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

Infographic اگر شما یک بازاریاب اینترنتی هستید، احتمالا متوجه شدید که infographics در دنیای بازاریابی بسیار موثر است و یکی از بهترین روش ها برای فروش یک محصول است.

گرافیک اطلاعات یا infographics تصویری گرافیکی از اطلاعات، داده ها یا دانش به منظور ارائه اطلاعات پیچیده و ساده سازی این مقادیر با سرعت و وضوح بهتر است. infographic از توانایی سیستم بینایی انسان برای دیدن اطلاعات به صورت یکجا و مفید به جای استفاده از متن های طولانی استفاده می کند.

Infographicها تقریبا در هر محیط عمومی فراوان هستند.

Infographic شامل نمودار نوار، نمودار پایه ، هیستوگرام، نمودار خط، نمودار درخت، نقشه ذهن، نمودار گانت و نمودارهای شبکه است. چنین ابزارهایی اغلب اجزای نرم افزار هوش تجاری هستند. با افزایش میزان داده های جمع آوری شده در سازمانی و جاهای دیگر، infographic بیشتر و بیشتر استفاده می شود تا به مردم در درک اطلاعات موجود در آن داده ها کمک کند.

شاید فکر کنید که اینفوگرافی یک ابیزار جدید به حساب می آید ولی باید بدانید که از اینفوگرافی قبل از اینکه انسان ها بتوانند بنویسند به عنوان وسیله ای برای انتشار اطلاعات هم مورد استفاده قرار میگرفته است، نقشه های غار احتمالا اولین نمونه شناخته شده از  infographicها است.

Infographic که به خوبی طراحی شده می تواند به شما در ساده سازی یک موضوع پیچیده کمک کند یا یک موضوع خسته کننده را به یک تجربه جذاب تبدیل کند. اضافه کردن محتوای تعاملی مانند infographic به وب سایت شما می‌تواند یکی از موثرترین راهکارها در بازاریابی دیجیتال باشد. یک infographic باید از نظر بصری جذاب باشد و در کنار مطالب و موضوعات جذاب در تولید محتوا برای ارسال در وب سایت و کانال های اجتماعی می تواند کمک به سازایی داشته باشد.

نرم افزار حسابداری

اگر چه اینفوگرافیک اخیرا محبوبیت گسترده ای در اینترنت به دست آورده است، اما از قرن 17 میلادی موجود بوده است.

Infographics چاپ شده در قرن بیست و یکم، به ویژه با استفاده روز افزون در روزنامه ها، محبوبیت زیادی یافته است.

چرا Infographics محبوب است؟

انسان ها محتوای بصری را سریع تر از محتوای نوشته شده پردازش می کنند. بر اساس تحقیقات، مغز ما داده های تصویری را حدود 60000 بار سریع تر از متن پردازش می کند. این بدان معنی است که همه ما گرافیک را خیلی بهتر از متن درک می‌کنیم.

اینفوگرافیک می تواند ایستا به این صورت که  تمام داده ها و اطلاعات به همراه شکل های گرافیکی در یک تصویر در معرض دید کاربران قرار می گیرد یا پویا که غالبا به صورت متحرک و انیمیشن هستند و به صورت فایل GIF نمایش داده می شوند، باشند همچنین نوع دیگری از اینفوگرافیک وجود دارد که در آن بر اساس انتخاب و اطلاعاتی که از کاربر  گرفته می شود ایجاد می شوند و در اپلیکیشن ها یا وب سایت ها قابل استفاده است.

اگر اینفوگرافیک را برای مباحث تبلیغات و بازاریابی مجموعه خود مورد استفاده قرار می دهید باید ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که سناریوی خوبی برای عکس خود طراحی نمایید و بر اساس آن طراحی خود را انجام دهید.

 



:: برچسب‌ها: نرم افزا رحسابداری , نرم افزار مالی , اینفوگرافیک ,
تاریخ : سه شنبه 2 بهمن 1397
بازدید : 8
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

یکی از امکاناتی که در نرم افزار حسابداری حسابگر وجود دارد امکان ارتباط با ترازو و خواندن وزن کالا و درج آن در فاکتورها است. جهت برقراری ارتباط با ترازو Digi می بایست ابتدا تنظیمات مربوط به آن را انجام دهید. برای انجام این کار ابتدا وارد مسیر اطلاعات پایه > مدیریت سیستم > تنظیمات ترازو Digi شوید.

بعد از اتصال دستگاه Digi به سیستم از طریق دکمه « تست اتصال » از اتصال درست آن مطمئن شوید. در سر برگ ترازو ها لیست ترازو های متصل شده به سیستم قابل مشاهده می باشد. حال می  توانید کالا های مورد نظر خود را وارد ترازو نمایید. برای این کار ابتدا در قسمت « پایگاه داده » نام فایل مربوط به ترازو را که در مسیر نصب برنامه کپی کرده‌ اید را وارد نمایید. در « مشتری پیش ‌فرض » نام حسابی را که می خواهید به عنوان مشتری پیش‌ فرض در نظر گرفته شود را انتخاب کنید. در قسمت « سطح قیمت » سطح قیمت مورد نظر برای کالا ها را انتخاب نمایید و در قسمت ضریب اگر ضریب خاصی از وزن، مد نظر می باشد ( مثلا می خواهید کیلو را به گرم تبدیل کنید ) را وارد کنید. اگر می  خواهید پس از تایید ، فیش به صورت اتوماتیک صادر شود گزینه « چاپ بعد از تایید فیش » را تیک‌ دار کنید. حال می  توانید در سر برگ « اقلام موجودی » با انتخاب دکمه « انتخاب کالا ها » کالا های مورد نظرجهت انتقال به دستگاه ترازو را انتخاب نمایید و سپس در ستون کلید سریع، کلید مورد نظر جهت اتصال به کالا را انتخاب کنید. بعد از انتخاب کالا ها و تخصیص کلید سریع با فشردن دکمه « ارسال کالا ها به ترازو » لیست کالا ها به ترازو منتقل می‌ شود.

در سر برگ « فاکتورهای دریافت نشده » لیست فاکتور های دریافت نشده که شامل « کد ترازو » و « کد فیش‌ ترازو » است نمایش داده می  شود. در فاکتور فروش با استفاده از دکمه « فیش ترازو » می  توانید بارکد فیش‌ ترازو را وارد کرده و فاکتور را دریافت کنید. دکمه « فیش اضافه » آخرین فیش ثبت شده را دریافت می ‌کند.

جهت استفاده از ترازو « Digi » باید قفل مخصوص تهیه نمایید.

از دیگر امکانات این برنامه امکان چاپ بارکد و خواندن بارکد با استفاده از دستگاه بارکدخوان است به عنوان مثال  یک قنادی‌ را فرض کنید، فروشنده پس از گرفتن سفارش بارکدی را توسط ترازو چاپ و به مشتری تحویل می‌دهد و مشتری جهت تسویه با برگه بارکد به صندوق‌دار مراجعه می ‌نماید. صندوق‌دار با استفاده از بارکد خوان، نام، مقدار و قیمت کالا را در فاکتور فروش یافته و برای مشتری رسید صادر می‌ کند و فروشنده با دریافت رسید، کالا را به مشتری تحویل می ‌دهد. این عمل باعث افزایش سرعت کار و هماهنگی بین سفارش‌گیرنده و صندوق‌دار خواهد شد.

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار افزار حسابداری , نرم افزار مالی , ترازو , ترازو در نرم افزار حسابداری ,
تاریخ : یک شنبه 30 دی 1397
بازدید : 8
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

هدایا یا اقلام تبلیغاتی به عنوان اقلام برای اهداف تبلیغاتی در ارتباطات بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرد ‌که معمولا حاوی لوگو شرکت هستند. از مواردی که می توان برای این کار مورد استفاده قرار داد می‌توان به مواردی مانند لیوان، وسایل نقره ای، ظروف کریستال، اقلام چرمی (شامل جاکلیدی، دسته کلید، کیف پول، جاکارتی و ...)، ساعت، لباس، تقویم و سررسید، فلش خودکار، گل و گلدان‌های رومیزی و آپارتمانی، محصولات مربوط به کامپیوتر و ... .

همچنین با نرم افزار حسابداری شما قادر هستید تمامی تراکنشات مجموعه خود را مدیریت نمایید و بتوانید تصمیم‌های مدیریتی بزرگ و به موقع را بگیرید.

ویژگی های اصلی آیتم‌های تبلیغاتی می‌تواند به شرح زیر خلاصه شود:

هزینه نسبتا پایین این روش تبلیغاتی نسبت به دیگر تبلیغات بسیار گران. کالاهای تبلیغاتی هر روزه مورد استفاده قرار می‌گیرند یا گاهی اوقات دیده می شوند که این دیده شدن می‌تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد.

ارزش بالای این اقلام برای افراد. این اقلام "هدیه" هستند که آنها را به عنوان رایگان در اختیار افراد قرار داده‌اید و همانطور که می‌دانید اکثر مردم دوست دارند هدیه دریافت کنند.

به طور کلی مزایای آیتم های تبلیغاتی می تواند در زیر چندین عنوان از جمله موارد زیر گروه بندی شود، هرچند پذیرفته شده است که ممکن است برخی از متقابل ها وجود داشته باشد:

نام تجاری و تصویر شرکت

حسن نیت و نگرش مثبت نسبت به شرکت و برند شما می تواند در مشتریانی که هدایای کسب و کار تبلیغاتی را دریافت می کنند، ایجاد شود.

استفاده هوشمندانه از هدایای تبلیغاتی می تواند سبب وفاداری مشتری و حتی بهبود روابط مشتری شود.

انگیزه دادن، پاداش و جشن گرفتن برای کارکنان

هدایای تبلیغاتی می تواند به عنوان انگیزه کارمند به عنوان مثال داده شود برای رسیدن به موقعیت خاص درون شرکت یا دستیابی به اهداف خود.

همچنین این کار می تواند سبب تشویق مشتریان و ایجاد انگیزه برای ادامه ارتباط با شرکت شما باشد.

در نظر داشته باشید که برای جشن سالگرد تاسیس شرکتتان، می توانید مشتریان یا کارمندان را با هدایای تبلیغاتی مناسب پاداش دهید.

بالا بردن آگاهی، افزایش شناسایی و یادآوری

لوگوی شما، نام شرکت و اطلاعات تماس معمولا در مورد هدایای تبلیغاتی موجود است. این به این معنی است که نام شرکت شما تبلیغ شده است. قرار گرفتن نام و اطلاعات شرکت در آیتم های تبلیغاتی می تواند به افزایش آگاهی افراد نسبت به شناخت شرکت و نام تجاری شرکت بینجامد.

افزایش / تحریک رهبری، تبدیل و فروش

آمادگی برای اجرای تبلیغ با استفاده از هدایای تبلیغاتی

یک سیستم برای اندازه گیری اثربخشی این نوع تبلیغات تهیه کنید. این به شما این امکان را می دهد که تبلیغات را مدیریت کنید و آن را با فعالیت تبلیغاتی آینده مقایسه کنید.

اطمینان حاصل کنید که لوگو خود را با فرمت صحیح برای استفاده در این هدایای تبلیغاتی تهیه کرده‌اید، به عنوان مثال یک تصویر واضح با وضوح بیش از 300 نقطه در اینچ، از یک فرمت بردار (EPS  یا PSD ) ، نسخه‌های رنگی RGB و CYMK با استفاده از یک نرم‌افزار خوب به عنوان مثال فتوشاپ تهیه کنید.

توجه داشته باشید که برای انجام این کار باید زمان مناسبی را جهت تهیه و ارسال هدایای تبلیغاتی در نظر بگیرید برای مثال 3 هفته.

قبل از اینکه خودتان محصول انتخابی برای هدیه دادن و شرکت مورد نظر را انتخاب کنید، از بخش‌های متفاوت مشاوره و کمک بگیرید، نمونه های محصول را برای کیفیت بررسی کنید و در نهایت سفارش خود را ثبت نمایید و در نهایت گزینه های حمل و نقل و توزیع خدایای خود را نیز بررسی نمایید.

مواردی که هنگام تهیه سفارش هدایای تبلیغاتی باید در نظر داشته باشید:

هزینه تنظیم برای تهیه سفارش شما.

حداقل تعداد سفارش.

قیمت پایین‌تر برای هر مورد برای مقادیر سفارشات بزرگتر.

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , نرم افزار مالی , هدایای تبلیغاتی , هدیه تبلیغی , تبلیغات ,
تاریخ : چهار شنبه 28 آذر 1397
بازدید : 7
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

در بازار، جدای از سن، نژاد و یا هر عامل دیگر تنها سه چیز مورد توجه قرار می گیرد: ارزش گذاری، ارائه ارزش و ارزش گرفتن. ارزش گذاری به معنی نوآوری محصول است، ارائه ارزش به معنی نوآوری در بازاریابی. شما می توانید نوآوری در هر سه سطح را با هم داشته باشید. ارزشی که بازار به کار شما می دهد بازخوردی در مورد چگونگی کارتان است اما قبل از اینکه بتوانید ارزشی برای کارتان به دست آورید ابتدا باید خلاق باشید و با راه حل های نوآورانه ای روبرو شوید. شما باید مواردی که هنوز حل نشده اند یا به طور چشمگیری راه حل های فعلی برای بهبود این مسائل کارساز نیست را پیدا کنید.

دستیابی به همه چیز سخت است. هر ماه تعداد خیلی زیادی محصول جدید راه اندازی می شود. اکثر محصولات اراده شده توسط شرکت‌ها مفید نیستند و بسیاری از آنها شکست خورده اند زیرا برای آنها نیازی واقعی در بازار نیست. البته تعداد زیادی از آنها فقط به علت بازاریابی و فروش نامناسب شکست می خورند.

علاوه بر ایجاد ارزش، نیاز به ارائه ارزش محصول به بازار است. این به معنی بازاریابی به بخش های مختلف مشتری، برقراری ارتباط با مشتریان و درگیر شدن با کانال های توزیع مختلف است. در حالی که این کار را انجام می دهید، شما باید گزاره ارزشمند و منحصر به فرد خود را بگوئید، بگویید چگونه شما بهتر، سریع تر و متفاوت تر از دیگر محصولات موجود در بازار است.

اکثر کارآفرینان فکر می کنند که محصولشان به فروش می رسد. آنها با محصول خود عاشق می شوند و چون معمولا آن را برای خود ارزشمند می بینند، فکر می کنند که تقریبا هر کسی در جهان این محصول را ارزشمند می بیند.

باید توجه داشته باشد که بدون بازاریابی هیچ محصولی وجود ندارد.

اول از همه: بدون بازاریابی کافی، مردم حتی نمیتوانند در مورد محصول شما اطلاعات خاصی بدانند. اگر آنها در مورد محصول شما نمی دانند، نمی توانند آن را خریداری کنند. ثانیا، مردم در روز برای بسیاری از محصولات صدها تبلیغ مختلف مشاهده می کنند. بازارها اشباع شده و میلیون ها محصول برای توجه مصرف کنندگان رقابت می کنند.

اگر می خواهید مورد توجه مشتریان قرار بگیرید، باید متفاوت، منحصر به فرد و ده برابر بهتر از تمام رقابت‌ها برای محصول خود باشید. مصرف کنندگان به خوبی نیازهای خود را می دانند و خواستار واقعی محصول هستند، بنابراین اگر واقعا بخواهید آنها را وفادار نگهدارید، باید با بازریابی درست برای محصول خود مشتریان بالقوه خود را تحت تاثیر قرار دهید.

کارآفرینان باید با بازاریابی و فروش عاشق شوند؛ حتی بیش از ساختن محصولات. برای افراد معمولی، به نظر می رسد که من فکر می کنم بنابراین من هستم، اما برای کارآفرینان، این گفتار بسیار متفاوت است؛ من می فروشم بنابراین من هستم لحظه ای که کارآفرین فروش و بازاریابی را متوقف می کند، همه چیز از بین میرود.

بازاریابی در مقابل فروش

بسیاری از مردم نمی دانند تفاوت بین بازاریابی و فروش چیست. شما یک محصول دارید شما می خواهید یک نفر را قانع کنید که آن را خریداری کند. شما با آنها می نشینید و آنها را متقاعد می کنید که به آنها بگویید که چرا محصول شما خوب است، چرا باید آنرا بخرند، درباره قیمت ویژه ای که می توانید به آنها ارائه دهید و غیره توضیح دهید. آنها سوالات و اعتراضات دارند و شما سعی می کنید به همه آنها پاسخ دهید، با یک هدف واحد: بسته شدن فروش.

شما می توانید همین کار را با یک اتاق پر از مردم انجام دهید. اما محصول شما خیلی خوب است، شما می خواهید آن را به هزاران و هزاران نفر فروخته باشید. چطور می توانید این کار را انجام دهید؟ شما به یک رسانه نیاز دارید، چیزی که پیام شما را به هزاران نفر منتقل می کند.

اگر محصول شما به درستی ساخته نشده باشد و مناسب نیاز جامعه نباشد، بازاریابی احتمالا آسیب بیشتری نسبت به سود شما در بلند مدت خواهد داشت. بنابراین ابتدا اطمینان حاصل کنید که محصول شما ارزش ارائه را داشته باشد.

شما خود را با رزومه خود از طریق پست های وبلاگ، مقالات، مصاحبه ها، پروژه هایی که اجرا می کنید به بازار عرضه می کنید. علاوه بر این، اینترنت و شبکه های اجتماعی ابعاد کاملا جدیدی برای بازاریابی محصول شما تبدیل شده اند.

اگر از شبکه های اجتماعی استفاده نکنید، نمیخواهید محصولتان را به فروش برسانید و همه این ها را به عنوان یک عمل بد بدانید.

بازاریابی و فروش بخش مهمی از زندگی هستند، هر دو آنها را یاد بگیرید.

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم


تاریخ : دو شنبه 12 آذر 1397
بازدید : 7
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

 

یکی از امکاناتی که در برنامه‌ی حسابگر نسخه‌ی 9 و بالاتر قرار داده شده است امکان ارسال پیام کوتاه از طریق پنل پیام کوتاه می‌باشد.

برای این کار می‌بایست ابتدا از سایت پیش‌فرض نسبت به تهیه یک پنل اقدام کنید. پس از ثبت نام و تهیه پنل، به شما یک شماره، نام کاربری و رمز عبور داده می‌شود.

برای برقراری ارتباط برنامه‌ی حسابگر با پنل مراحل زیر را طی کنید:

از منوی گزارشات > پیام کوتاه > ارسال پیام کوتاه  > (Web Service) تنظیمات پیام کوتاه را باز کنید.

در این مرحله از شما نام کاربری و رمز عبور کاربر   adminپرسیده می‌شود که آن را وارد کرده و سپس بر روی دکمه‌ی تایید کلید کنید.

در فرم تنظیمات پیام کوتاه مشخصات دریافتی از سایت مورد نظر را جهت ارتباط نرم‌افزار با سایت تکمیل نموده و آن را ذخیره کنید.

یکی از موارد استفاده‌ی پیام کوتاه در نرم افزار حسابداری حسابگر، ارسال گزارشات می‌باشد؛ برای این منظور از منوی گزارشات > پیام کوتاه > پیام کوتاه (Web Service) > ارسال پیام کوتاه از روی گزارشات، بروید.

در ابتدا قالب پیام کوتاه را طراحی کنید. برای این کار ابتدا گزارش مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه‌ی طراحی قالب پیام کوتاه کلیک ‌کنید. طراحی قالب پیام کوتاه در تمام سیستم حسابگر به طور مشابه می‌باشد.

در فرم باز شده در قسمت نام فیلد تلفن همراه، فیلدی را انتخاب کنید که در معرفی حساب مشتریان، شماره‌ی تلفن همراه را در آن جا وارد کرده‌اید که به طور معمول همان فیلد موبایل می‌باشد.

ستون نوع شرح می‌تواند دو حالت داشته باشد، چنان‌چه این ستون در حالت متن ثابت قرار داشته باشد آن‌چه که در ستون متن ثابت قرار دارد عینا در پیام کوتاه ارسال می‌گردد.

اگر نوع شرح بر روی نام فیلد گزارش قرار داشته باشد، شما می‌توانید در ستون متن ثابت، فیلدی را که قصد ارسال آن را دارید انتخاب کنید.

ستون خط جدید اگر بر روی گزینه‌ی بله قرار گیرد، ردیف بعدی از خط جدید آغاز می‌گردد در غیر این صورت در ادامه‌ی این ردیف می‌آید.

با زدن تیک جداکننده سه‌رقمی چنان‌چه متن ارسالی ما عددی باشد، سه رقم به سه رقم جداسازی می‌شود.

برخی از گزارشات به صورت پیش‌فرض در سیستم قرار داده شده است که می‌توانید نسبت به ارسال آن‌ها اقدام کنید.

چنان چه بر روی دکمه‌ی گزارشات کلیک کنید، صفحه‌ی پیش‌نمایش برای شما نمایش داده می‌شود.

برای این‌که امکان ارسال فرم‌هایی نظیر فاکتور و سند را داشته باشید، می‌بایست ابتدا یک زمانبد تعریف کنید. زمانبد، صفی از پیام‌هایی را که نیاز به ارسال آن دارید ایجاد کرده و بر اساس نحوه‌ی زمان‌بندی موردنظرتان، آن‌ها را ارسال می‌کند. برای تعریف زمانبد به منوی اطلاعات پایه > مدیریت سیستم > زمانبند بروید.

در منوی بازشده بر روی دکمه‌ی جدید کلیک ‌کنید.

در قسمت توضیحات، توضیحاتی را برای زمانبند وارد ‌کنید. در قسمت زمانبند، پیام کوتاه را انتخاب نموده و تیک فعال را بزنید.

تاریخ و ساعت شروع و خاتمه‌ی زمانبند را مشخص ‌کنید. در قسمت نوع تکرار می‌توانید چگونگی اجرای زمانبد را انتخاب کنید که حالت‌های دقیقه‌ای، ساعتی و ... قرار داده شده است که نوع تکرار جهت ارسال را مشخص می‌کند.

در فرم بازشده می‌توانید شماره‌های مورد نظر را انتخاب نموده و نسبت به ارسال اقدام نمایید.

در قسمت زمانبند گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد که جهت ارسال پیامک برای یادآوری یا ارسال پیامک در ازای تغییرات سند برای هر رکورد یا هر حساب مورد استفاده قرار میگیرند.

یکی دیگر قابلیت‌های نرم‌افزار حسابگر ارسال پیام کوتاه از فاکتورها است.

پس از صدور فاکتور، با کلیک بر روی دکمه‌ی پیام کوتاه صفحه‌ای باز می‌گردد که با زدن دکمه‌ی ارسال پیام کوتاه، وارد صف زمانبد شده و ارسال می‌گردد.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری ,
تاریخ : یک شنبه 20 آبان 1397
بازدید : 7
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم


قبل از شروع کسب و کار، باید اهداف نهایی خود را تعریف کنید. آیا این کسب و کار یک تعهد نیمه وقت است که شما در زمان فراغت خود در خانه به آن می پردازید یا میخواهید تمام وقت کار کنید؟ اهداف شما تعیین می کند که چگونه کار خود را اجرا کنید.
با تعیین هدف می توانید مشخص کنید که آیا نیاز به گذراندن دوره برای شما ضروری است یا خیر.
در حالت کلی کلاس های مدیریت به شما کمک می کند تا ویژگی های در حال اجرا یک کسب و کار را یاد بگیرید.
کلاس های مالی و حسابداری به شما کمک خواهد کرد که سوابق مالی خود را شناسایی و تراکنشات مالی خود را مدیریت کنید. همچنین می توانید حسابداری را استخدام کنید تا امور مالی  مربوط به کسب و کارتان را مدیریت کند. نرم افزار حسابداری حسابگر با امکانات یکپارچه خود می تواند پاسخگوی نیازهای شما برای مدیریت کلیه امور حسابداری، انبارداری، خرید و فروش، خزانه داری و... باشد. کار با این برنامه ساده است و با تهیه نرم افزار حسابگر شما می تواند دو جلسه آموزش رایگان نیز داشته باشید.  
کلاس های طراحی گرافیک می تواند به شما در ایجاد تبلیغات بصری کمک کند. در غیر این صورت، اگر میخواهید تبلیغات تصویری را انجام دهید، یک طراح باید استخدام کنید، که احتمالا هزینه قابل توجهی خواهد داشت.
برای معرفی کارتان از تبلیغات استفاده کنید. تبلیغات یک صنعت پویا است، بنابراین اگر می خواهید در این زمینه موفقیت باشید، باید با تمام تحولات این صنعت ارتباط برقرار کنید.
در هنگام شروع یک طرح برای کسب و کار خود تهیه کنید، باید برنامه های کوتاه و بلند مدت خود را در برخی موارد طراحی کنید. به عنوان مثال این مهم است که شما قصد دریافت وام دارید و یا برای شروع سرمایه گذار دارید. برای دریافت وام از بانک و یا جذب سرمایه گذار آن ها باید شرح کسب و کار شما که قرار است چکاری را انجام دهید و چه نوع خدماتی را ارائه دهید، بخوبی بدانند.
برای آژانس تبلیغاتی شما، طرح کسب و کار شما حداقل باید موارد زیر را شامل شود:
یک پیش بینی برای سودآوری شرکت خود داشته باشید. سرمایه گذاران می خواهند بدانند که از کسب و کار شما چه مقدار سود خواهند برد. برای این کار می توانید از یک حسابدار استفاده کنید تا به شما کمک کند تا یک چشم انداز کوتاه و بلند مدت برای درآمد خود داشته باشید.
نرم افزار حسابداری
شما باید بدانید که پول شما به چه صورت خواهد بود. شامل تمام هزینه هایی که شما متحمل شده اید، و همچنین هزینه هایی که در هنگام ایجاد شرکت پیش بینی می کنید. به عنوان مثال ممکن است چند ماه طول بکشد تا سود خود را از کسب و کارتان به ارمغان بیاورد، بنابراین مطمئن شوید که سرمایه لازم را داشته باشید.
رزومه کاری شما سبب افزایش فروش شما می شود بنابراین نمونه کارهای خود را کنار هم قرار دهید. اکثر کسانی که می خواهند یک کسب و کار را شروع کنند در ابتدا به صورت کارمند در آن زمینه کار کرده اند و اکنون می خواهند صاحب کسب و کار باشند. در صورتی که این مورد باشد، شما باید کارهای زیادی را برای قرار دادن در رزومه خود داشته باشید. اگر شما در این زمینه کار نکرده اید، ساخت یک رزومه کار باید اولویت اول شما باشد. هر شغل کوچکی را که می توانید به رزومه خود اضافه کنید.
اگر شما به طور کامل با کسب و کارتان آشنا نیستید، بهتر است که در ابتدا کار خود را به عنوان یک کارمند شروع کنید. این به شما برای شروع کسب و کار تجربه و اعتبار می بخشد.
ساخت یک وب سایت برای کسب و کارتان را در برنامه تان قرار دهید اطمینان حاصل کنید که یک وبسایت عالی ایجاد کده اید که جزئیات کار شما را مشخص می کند و شامل اطلاعات تماس و هر چیزی که مشتریان بالقوه شما باید بدانند، است. وب سایت خود را به روز نگه دارید چرا که یک وبسایت قدیمی، غیر حرفه ای به نظر می رسد و کسب و کار شما را غیر قابل اعتماد می سازد.
برای استخدام کارکنان باید توجه داشته باشید که اگر کسب و کار شما بسیار کوچک است و چند وظیفه را خودتان می توانید انجام دهید کسب و کارتان را به تنهایی یا با یک تیم کوچک شروع کنید. اگر می خواهید مجموعه ای از خدمات را ارائه دهید، به کارکنان بیشتری نیاز خواهید داشت.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , نرم افزار مالی , کسب و کار جدید , شروع کسب و کار ,
تاریخ : شنبه 19 آبان 1397
بازدید : 11
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

یک سیستم حسابداری با ثبت و پردازش معاملات کسب و کارها، امور مالی سازمان را پیگیری می کند.

نرم افزار حسابگر به نوعی طراحی شده‌است که کلیه عملیات مربوط به حسابداری، انبارداری، خرید و فروش، دریافت و پرداخت و.. را به صورت یکپارچه در اختیار دارید و این برنامه برای انواع سازمان ها یا کسب و کار ها مورد استفاده قرار می گیرد. دراین مقاله به بررسی کمترین امکانات یک برنامه حسابداری و مزایای استفاده از آن توضیح داده می شود.

برای هر کسب و کار استفاده از سیستم مالی به منظور درک بهتر وضعیت حساب های مالی و سرمایه گذاری موفقیت آمیز حیاتی است.

امکانات پایه ای هر سیستم حسابداری:

دفتر کل: دفتری که معاملات مالی کامل یک کسب و کار را مستند می کند که حاوی اطلاعات حسابداری مورد نیاز برای تهیه صورت های مالی و ترازنامه است و شامل حساب های دارایی، بدهی ها، حقوق صاحبان سهام، درآمد و هزینه است.

دفتر روزنامه

حساب های پرداختنی: این حساب شامل بدهی شرکت می‌باشد.

حساب های دریافتنی: این حساب شامل پول دریافت شده از بدهکاران، مانند مشتریان می شود.

فاکتور خرید و فروش : سیستم حسابداری می تواند فاکتور خرید و فروش را ایجاد کند  که نشان دهنده انواع، مقادیر و قیمت های توافق شده برای محصولات یا خدمات است.

پیش فاکتور فروش: شما همچنین می توانید پیش فاکتور فروش را قبل از عرضه کالا یا خدمات به مشتریان ایجاد کنید.

حواله و رسید انبار

دفتر چک و قسط

سفارش خرید و فروش

امکان اتصال به POS بانکی

خرید و فروش مرجوعی

و...

 

مزایای نرم افزار مالی چیست؟

افزایش سرعت (ورود اطلاعات به برنامه حسابداری بسیار سریعتر از پردازش دستی است.)

هزینه (زمان صرف شده توسط کارکنان در انجام امور حسابداری و هزینه های حسابرسی را کاهش می دهد.)

تولید خودکار سند ( با برنامه حسابداری تمامی اسناد مربوط به فاکتورها در سیستم به صورت خودکار صادر می شوند. )

دقت (سیستم حسابداری ریسک خطای انسانی را از بین می برد)

در دسترس بودن اطلاعات.

کارایی ( استفاده بهتر از زمان و تصمیم گیری به موقع برای مدیران)

امنیت (سیستم حسابداری یک لایه امنیتی را به سوابق هر کسب و کاری اضافه می کند. مدیران می توانند روی برنامه حسابداری کاربرانی را با سطح دسترسی های متفاوت تعریف نمایند)

گزارش دهی ( گزارش های متنوعی را در اختیار کارمندان و مدیران قرار می دهد به طوری که می توان در هر زمان از آن ها استفاده نمود این گزارش ها در هنگام تصمیم گیری در مورد کسب و کار بسیار مهم است. )

قابلیت اطمینان.

نرم افزار حسابداری

بعد از مطالعه امکانات یک برنامه حسابداری برای تهیه آن ابتدا شما باید سیستم های حسابداری و نحوه عملکرد آنها را ببینید. شما اکنون تحقیق اینترنتی خود را انجام داده اید و آماده صحبت با ارائه دهندگان سیستم های حسابداری هستید. آنها مشتاق هستند تا سیستم های خود را نشان دهند.

بهتر است تعداد سیستم هایی را که قصد ارزیابی آن ها را دارید محدود کرده و لیست کوتاهی از آن ها تهیه کنید. این امر سبب می شود تا زمان کافی برای دیدن هر محصول و جزئیات آن را داشته باشید.

به فروشندگان در مورد مشکلات و الزامات کسب و کار خود به صورت واضح توضیح دهید، آنها باید بتوانند راه حل های موجود در برنامه خود را برای حل چالش های شما داشته باشند. این کار می تواند به شما کمک کند که یک برنامه مناسب برای کسب و کار خود تهیه نمایید.

 

برای تهیه دموی رایگان برنامه حسابداری حسابگر شرکت شایگان سیستم به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://www.shygunsys.net/%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d9%85%d9%88/

 

 

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , نرم افزار مالی , مزایای نرم افزار حسابداری , مزایای نرم افزار مالی ,
تاریخ : دو شنبه 14 آبان 1397
بازدید : 0
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

در مقاله قبل درباره تخفیفات کلی در فاکتورها توضیح داده شد در ادامه آن مقاله  در اینجا به بررسی تخفیفات بر اساس ردیف کالاها در نرم افزار پخش مویرگی شرکت شایگان سیستم می پردازیم و در ادامه پارامترهای تخفیف و سیاست‌های فروش توضیح داده می شود.

این  امکان تعریف تخفیفات ردیفی کالا بر اساس حجم فروش و مبلغ ردیفی کالا و... را فراهم می‌آورد که برای سهولت کار و تعریف قوانین می‌توان از منوی «نمایش در فرم» استفاده نمود.

شرح ردیف: توضیح مربوط به قانون درج‌شده را می‌توان وارد نمود.

از تاریخ فاکتور تا تاریخ فاکتور: برای تعیین یک بازه زمانی برای اعمال قوانین مورد استفاده قرار می‌گیرد که در صورت خالی بودن هیچ‌گونه بازه زمانی در نظر گرفته نخواهد شد.

کد کالا: قانون تخفیف فقط برای یک کالا در نظر گرفته می‌شود.

کد گروه کالا: قانون تخفیف برای گروه کالای مورد نظر اعمال می‌گردد.

کد گروه اصلی کالا: قانون تخفیف برای گروه اصلی کالای مورد نظر اعمال می‌گردد.

شماره‌حساب: قانون تخفیف برای مشتری مورد نظر اعمال می‌گردد.

کد حساب معین: می‌توان شرایط قانون را برای یک گروه معین حساب وارد نمود.

شماره‌حساب کل: می‌توان شرایط قانون را برای یک گروه کل حساب وارد نمود.

کد نماینده: قوانین تحت شرایطی اعمال می‌گردد که نماینده فاکتور، نماینده انتخابی باشد.

شماره انبار: تخفیف برای کالایی درج می‌گردد که انبار خروجی کالا انبار مندرج در این بخش باشد.

شماره مرکز هزینه: در صورت یکسان بودن مرکز هزینه فاکتور با بخش مربوطه قانون اعمال می‌گردد.

نوع ردیف فاکتور: تحت شرایطی که از «نوع ردیف فاکتور» در قسمت جزییات ردیف فاکتور استفاده گردد، می‌توان برای اعمال شرایط تخفیف ردیف از آن قسمت استفاده نمود.

مبلغ ردیف: درصورتی‌که مبلغ ردیف از مبلغ وارده بیشتر باشد قانون اعمال می‌گردد.

مقدار ردیف: درصورتی‌که مقدار ردیف از مقدار وارده بیشتر باشد قانون اعمال می‌گردد.

مسافت: تحت شرایطی که در «معرفی چارت حساب‌ها - اطلاعات جزئی» در قسمت «مسافت» عددی وارد گردد و این عدد کمتر از یا مساوی با مسافت بخش مدیریت تخفیفات باشد، قانون اعمال می‌گردد.

درصد تخفیف: اگر شرایط فوق مساعد باشد درصد تخفیف واردشده در این قسمت در ردیف فاکتور اعمال می‌گردد.

مبلغ تخفیف: اگر شرایط فوق مساعد باشد مبلغ تخفیف واردشده در این قسمت در ردیف فاکتور اعمال می‌گردد.

فی ثابت: اگر شرایط فوق مساعد باشد فی واردشده در این قسمت در قسمت فی ردیف فاکتور اعمال می‌گردد.

پارامترهای تخفیفات و سیاست‌های فروش

در صورت انتخاب، قوانین تعریف‌شده در«تخفیفات بر اساس ردیف کالاها»  فعال خواهد شد.

در صورت انتخاب، قوانین تعریف‌شده در«تخفیفات بر اساس کل فاکتور»  فعال خواهد شد.

در صورت انتخاب، قوانین را با لحاظ‌کردن برگشت از فروش و مقدار خالص فروش اعمال خواهد نمود.

تحت شرایطی که یک کالا شامل بیش از یک قانون تخفیف باشد، در صورت تیک‌دار بودن فقط قانون اول اعمال می‌گردد در غیر این صورت تمامی قوانین با شرط قسمت بعدی اعمال خواهد شد.

در صورت عدم انتخاب شماره 4 و 5، تمامی قوانین بر روی فی ردیف اعمال‌شده و حاصل جمع آن‌ها در فی کالا تاثیر می‌گذارد و اگر شماره 5 انتخاب شده باشد قوانین ردیف‌های بعدی بر حسب نتیجه قانون قبلی بر روی فی ردیف فاکتور اعمال می‌شود.

نرم افزار پخش مویرگی

جهت ثبت تخفیف طبق قوانین تعریف‌شده در مدیریت تخفیفات، در فاکتور فروش از دکمه « اعمال تخفیف» استفاده نمایید.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابدار ی , نرم افزار مالی , نرم افزار پخش مویرگی , نرم افزار ویژه پخش ,
تاریخ : یک شنبه 13 آبان 1397
بازدید : 1
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

نرم افزار پخش مویرگی شرکت شایگان سیستم نرم افزاری جامع برای مدیریت فرایندهای توزیع و پخش است که دارای امکاناتی مانند حسابداری ، انبارداری ، مدیریت تخفیفات به مشتریان ، مدیریت پورسانت دریافت ، پرداخت ، دفترچک ،   خرید و فروش ، برگشتی ها ، سفارشات و ... است. این نرم افزار امکان استفاده از برنامه Pocket Cyber را نیر فراهم می آورد.

در این مقاله به بررسی امکان مدیریت تخفیفات به مشتریان در این برنامه می پردازیم:

با توجه به امکان تعریف تخفیف بر اساس کل فاکتور و هر ردیف از فاکتور در بخش فاکتور ها می ‌توان سیاست ‌هایی نیز برای این دو بخش در نظر گرفت که از مسیر عملیات روزانه > مدیریت سیاست ‌های فروش و تخفیفات > مدیریت تخفیفات، قابل دسترس می ‌باشد.

تخفیفات بر اساس کل فاکتور

با توجه به سیاست‌ های شرکت امکان تعریف تخفیفات کلی در فاکتور ها، بر اساس حجم فروش، مبلغ هر فاکتور و ... وجود دارد که برای سهولت کار و تعریف قوانین می‌ توان از منوی «نمایش در فرم» استفاده نمود.

نرم افزار پخش مویرگی

در ادامه تمامی بخش‌ های این فرم توضیح داده می شود:

 

  • تاریخ شروع و تاریخ خاتمه: برای تعیین یک بازه زمانی برای اعمال قوانین مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

  • مقدار فروش تاکنون: مربوط به مقدار کل فروش به مشتری مورد نظر می ‌باشد که اگر به مقدار وارده برسد تخفیف مورد نظر اعمال می‌ گردد.

  • مبلغ فروش تاکنون: مربوط به مبلغ کل فروش به مشتری مورد نظر می ‌باشد که اگر به مبلغ وارده برسد تخفیف مورد نظر اعمال می‌ گردد
  • شرح ردیف: شرح قانون مورد نظر در این قسمت وارد می ‌گردد.
  • شماره ‌حساب: می ‌توان شرایط قانون را برای یک نفر وارد نمود.
  • شماره ‌حساب معین: می‌توان شرایط قانون را برای یک گروه معین حساب وارد نمود.
  • شماره ‌حساب کل: می‌توان شرایط قانون را برای یک گروه کل حساب وارد نمود.
  • کد نماینده: قوانین تحت شرایطی اعمال می ‌گردد که نماینده فاکتور، نماینده مذکور در این بخش باشد.
  • شماره مرکز هزینه: قوانین تحت شرایطی اعمال می ‌گردد که مرکز هزینه فاکتور، مرکز هزینه درج ‌شده در این بخش باشد.
  • تعداد مجاز اجرای این قانون: در این قسمت اگر عدد صفر وارد شود قانون فوق هرگز اعمال نخواهد شد، اگر منفی یک  (1-) وارد شود قانون مورد نظر همواره اعمال می ‌گردد و اگر غیر از این عددی وارد شود به همان تعداد قانون اعمال خواهد شد.
  • مبلغ فاکتور: در صورت رسیدن مبلغ فاکتور به عدد درج ‌شده در این قسمت، تخفیف در فاکتور اعمال خواهد گردید.
  • فعال: اگر این قسمت تیک داشته باشد قانون فوق اعمال می ‌گردد در غیر این صورت قانون غیر فعال می ‌گردد (این بخش به طور پیش ‌فرض فعال می ‌باشد.)
  • مسافت: تحت شرایطی که در «معرفی چارت حساب‌ها - اطلاعات جزئی» در قسمت «مسافت» عددی وارد گردد و این عدد کمتر از یا مساوی با مسافت بخش مدیریت تخفیفات باشد، قانون اعمال می ‌گردد.
  • درصد تخفیف: اگر شرایط فوق مساعد باشد درصد تخفیف وارد شده در این قسمت در فاکتور اعمال می ‌گردد.
  • مبلغ تخفیف: اگر شرایط فوق مساعد باشد مبلغ تخفیف وارد شده در این قسمت در فاکتور اعمال می‌گردد.

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , نرم افزار مالی , نرم افزار پخش م , یرگی , نرم افزار ویژه پخش , مدیریت تخفیفات ,
تاریخ : دو شنبه 9 مهر 1397
بازدید : 2
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

فرایند حسابداری یک عملکرد مهم در هر کسب و کاری است چرا که حسابداری فرآیند ضبط معاملات مالی کسب و کار ها است.

استفاده از یک برنامه حسابداری سبب بهتر انجام شدن عملیات مالی و تجاری سازمان ها می شود. با استفاده از گزارش هایی که برنامه حسابداری در اختیارتان قرار می‌دهد می توانید تصمیمات بهتری برای کسب و کارتان اتخاذ نمایید و این گزارش ها فرایندهای مالیتان را ماه به ماه و یا سال به سال برای مقایسه ممکن می سازند به طوری که شما به راحتی می توانید روند جریان نقدی کسب و کارتان را پیگیری کنید.

بدون یک برنامه حسابداری مناسب شما هرگز نمیتوانید از سلامتی و ارزش شرکت خود اطلاع دقیقی داشته باشید.

اگر در ابتدای کارتان از نرم افزار استفاده نکرده اید و اکنون به درستی استفاده نمایید، می توانید به وضوح موفقیت کسب و کار خود را مشاهده نمایید.

نرم افزار حسابداری

در جستجو برای انتخاب بهترین برنامه حسابداری برای کسب و کارهای کوچک، باید به دنبال راه حل هایی باشید که مقرون به صرفه و آسان برای استفاده باشند. همچنین باید به دنبال ویژگی های از برنامه بود که سبب صرفه جویی در زمان شود.

برنامه حسابداری اجازه می دهد تا حساب های دریافتنی، حساب های قابل پرداخت و حساب های اصلی را به راحتی بررسی کنید و این کار صاحبان کسب و کار را قادر می سازد تا وضعیت مالی کسب و کار خود و زمینه های مشکوک کسب و کار را که نیاز به دقت بیشتر برای رشد و موفقیت کسب و کار آینده دارند، درک کنند . عدم داشتن یک سیستم حسابداری خوب (که وضعیت کسب و کار (نشانه های هشدار دهنده) را در هر لحظه نشان می دهد) یکی از دلایل اصلی شکست کسب و کار است.

هر کسب و کار برای استفاده از برنامه حسابداری نیازهای متفاوت را دارد.

همانطور که گفته شد حسابداری یک کسب و کار، شامل نظارت بر تمام معاملات مالی و مدیریت اعتبارات و بدهی های آن سازمان است که به تجزیه و تحلیل عملیات مالی و تعیین مقدار پول برای صرف در موارد مختلف سازمان برای رسیدن به اهداف سازمان کمک می کند.

نرم افزار حسابگر نرم افزاری کاربر پسند است و هر کسی می تواند از آن بدون داشتن دانش حسابداری استفاده کند. افراد می توانند به سرعت و به راحتی با آن نیازهای حسابداری کسب و کار خود را حفظ و مدیریت کنند.

قبل از تصمیم گیری خرید بسته ی نرم افزاری، مهم است که انواع مختلف نرم افزار حسابداری را درک کنید.

نرم افزار حسابداری به طور معمول شامل ماژول های مختلف، بخش های مختلف مربوط به مناطق خاص حسابداری است. رایج ترین بخش‌های هر برنامه عبارتند از:

حسابداری ، انبارداری ، حساب های دریافتنی ، حساب های پرداختنی ، دفتر عمومی ، صورتحساب مشتریان ، سفارش خرید ، سفارش فروش ، حقوق و دستمزد ، گزارش ها و....

توجه داشته باشید که فروشندگان ممکن است برای این ماژول نام های متفاوت استفاده کنند.

در نهایت میتوان گفت که برنامه حسابداری یک کلاس از برنامه های کامپیوتری است که شما را قادر به مدیریت معاملات مالی کسب و کارتان می کند. استفاده از برنامه حسابداری به شرکت ها کمک می کند تا از منابع خود در بخش های حسابداری به راحتی استفاده کنند و می توانند اشتباهات حسابداری را به اندازه قابل توجهی کاهش دهد.


تاریخ : شنبه 24 شهريور 1397
بازدید : 0
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

 

تبلیغات سبب جذب مشتری برای کسب و کار و یا محصولات شما می ‌شود. برای انجام یک تبلیغات مفید باید بدانید که چه کسانی دنبال کنندگان شما هستند و چه مقدار هزینه برای این کار می ‌پردازید. شما برای تعیین نوع تبلیغ گزینه ‌های زیادی برای انتخاب دارید. رسانه‌ های سنتی مانند روزنامه و رسانه ‌های جدید مانند شبکه‌ های اجتماعی هر دو مزایای خاص خود را دارا می ‌باشند.

جذب مشتری سبب افزایش فروش و افزایش فروش نیازمند نرم افزار حسابداری دقیق برای انجام کلیه امور مربوط به حسابداری است. در این مقاله به معرفی چندین روش تبلیغاتی موثر برای کسب و کارها می‌پردازیم:

تبلیغات آنلاین

ارسال تبلیغات در وب سایت هایی که بازدید بالا دارند و کاربرانی که شما به دنبالشان هستید این سایت ها را به طور مستمر پیگیری می کنند یک نوع تبلیغ موثر به شمار می آید. برای تبلیغات در اینترنت، گزینه های زیادی وجود دارد که بهترین آن ها خدمات شناخته شده Google Adwords است، اما با این حال صدها شرکت دیگر می توانند به شما در انجام تبلیغات کمک کنند.

بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی

سیستم های رسانه های اجتماعی یک ابزار بازاریابی جذاب برای کسب و کارهای جدید هستند، زیرا ترویج کسب و کارتان با هزینه کم و یا هیچ هزینه ای ممکن است.

آگهی روزنامه

چاپ تبلیغات در روزنامه به صورت روزانه و هفتگی به شما این امکان را می ‌دهد که محدوده‌ های جغرافیایی خاصی را هدف قرار دهید و با ضمیمه کردن یک نظر سنجی به تبلیغ به شما کمک کند تا کارایی تبلیغ و کارتان را قضاوت کنید.

تبلیغات رادیو

انتشار تبلیغات با جملات مفید و گیرا برای پخش در رادیو ایده‌ ای جالب به شمار می ‌رود. انتخاب زمان مناسب برای پخش این نوع تبلیغ امری بسیار مهم به شمار می‌رود که باید بر اساس کسب و کارتان و شنوندگانی که ممکن است شما را دنبال کنند در زمان‌های مناسب پخش شود.

تبلیغات تلویزیونی

تبلیغات تلویزیونی برای تولید نیاز به زمان و تلاش بیشتری دارند چرا که ابتدا باید یک محتوای تصویری مفید متناسب با کسب و کارتان طراحی کنید و سپس نسبت به پخش آن در تلویزیون اقدام نمایید. تبلیغات تلویزیونی با توجه به نوع محتوای تصویری که تولید می ‌کنید و نحوه پخش آن می ‌تواند قیمت های متفاوتی را داشته باشد.

سخنرانی عمومی

اگر محصولی که شما می فروشید مربوط به تخصص شما باشد، صحبت کردن عمومی می تواند یک تبلیغ عالی برای شما باشد.

آخرین راه برای تبلیغ کارتان قرار دادن آگهی در صندوق‌های پستی و یا آویزان کردن آگهی‌ها در درب منازل است که راه خوبی برای هدف قرار دادن یک منطقه خاص است و می‌توانید اطمینان داشته باشید که مشتریان بالقوه اطلاعات شما را دیده اند، حتی اگر اکثر صاحبان خانه اطلاعات را از بین ببرند. علاوه بر تبلیغات موثر استفاده از یک نرم افزار حسابداری مناسب برای سازمان‌دهی حساب‌های شما امری ضروری است.



:: برچسب‌ها: تبلیغات اینترنتی ,
تاریخ : سه شنبه 22 خرداد 1397
بازدید : 3
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم
 

بیشتر سازمان‌ها در حال تغییر به یک راه حل حسابداری برای اداره امور مالی خود هستند؛ از این رو در این مقاله به بررسی فواید استفاده از یک راهکار حسابداری پرداخته‌ایم.

چرا نرم افزار حسابداری برای هر کسب و کاری مفید است:

  • عملیات حسابداری را خودکار انجام می‌دهد.
  • بر جریان پول نقد نظارت می کند
  • کلیه امور حسابداری (عملیات ریاضی) را دقیق و با کمترین خطا انجام می‌دهد
  • کلیه امور حسابداری به صورت یکپارچه می‌توانید انجام دهید
  • هزینه ها را کاهش می دهد
  • سرعت کار را بالا می‌برد.
  • باعث صرفه جویی در زمان می‌شود. (ثبت کردن اطلاعات کار وقت‌گیری است. سیستم حسابداری این امکان را به شما می‌دهد که اطلاعات مربوط به هر مشتری را فقط یکبار وارد کنید و برای تمامی تراکنشات بعدی از این اطلاعات به صورت خودکار استفاده نمایید.)
  • گزارشات متنوع از تمامی مراحل حسابداری را در دسترس قرار می‌دهد: در هر زمان با گزارشات متنوع آن تمامی تراکنشات مربوط به کالاها، حساب‌ها، انبارها و... را با ذکر تاریخ و ساعت در اختیارتان قرار می‌دهد.
  • امکان صدور فاکتوها متناسب با قوانین مالیات ممکن است.
  • بدون نیاز به ماشین حساب، کلیه امور شمار را با کمترین خطای انسانی محاسبه می‌کند.

برنامه های حسابداری برای مدیریت حسابداری و عملیات دفتری، از جمله ذخیره سازی اطلاعات مالی سازمان شما و انجام معاملات تجاری استفاده می شود. این یک راه حل برای صرفه جویی در زمان است به این شکل که اطلااعات را در خود ذخیره می‌کند و برای دفعات بعدی نیاز به یادداشت دوباره تمام این موارد مانند پر کردن اطلاعات یک مشتری در هر خرید او و سپس پردازش سفارش او و تکمیل فاکتورش نیست.

همانطور که کسب و کار شما رشد می کند، امور مالی و حسابداری شما نیز رشد می‌کند که بدون راهکار حسابداری منسجم ادامه مسیر به آسانی ممکن نیست.

 

سوالات زیر ممکن است به شما کمک کند تا برای تهیه یک نرم افزار حسابداری تصمیم بگیرید که آیا برای کسب و کار شما مناسب است یا نه.

  • آیا مسئولیت امور مالی خود را بر عهده دارید، آیا فاقد مهارت فنی برای مدیریت آن هستید؟
  • آیا برای راحتی کار حسابداران خود به دنبال راه حلی هستید؟
  • آیا هزینه زیادی از وقت خود را در تعطیلات صرف صدور فاکتورها می‌کنید؟ (این موضوع یک روند خسته‌کننده جهت پیگیری جریان‌های نقدی (پول نقد ورودی و پرداختی) فراهم می‌آورد که می‌تواند مقدار بسیار زیادی از وقت با ارزش شما را هدر دهد.)

 

اگر به این سوالات پاسخ مثبت دادید، در واقع باید از یک سیستم حسابداری استفاده کنید.

اگر سیستم حسابداری شما نرم افزار حسابداری تحت وب باشد، می توانید به هر کجا که می روید در هر زمانی که نیاز دارید به آن دسترسی داشته باشید. مسائل مربوط به امور مالی بسیار سخت است، بنابراین، بلافاصله حل هر موضوع مهم است. با یک راه حل حسابداری مبتنی بر وب دیگر لازم نیست به دفتر کارتان محدود باشید.

 

 

نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

 


:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری مفید , نرم افزار مالی مفید , چرا نرم افزار حسابداری , چرا نرم افزار مالی ,
تاریخ : یک شنبه 20 خرداد 1397
بازدید : 2
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

سیستم‌های حسابداری می‌توانند مزایای گسترده ای داشته باشند و مناسب جهت کسب و کارهای متفاوتی طراحی شوند. یک برنامه حسابداری از نظر هزینه باید مقرون به صرفه باشد همچنین باید سبب صرفه‌جویی در زمان گردد. یک کسب و کار کوچک با تنها پنج کارمند ممکن است متوجه شود که با استفاده از برنامه حسابداری می‌تواند در انجام کارهای کاغذی در هر ماه، سه ساعت را ذخیره کند. که البته استفاده از برنامه حسابداری برای هر کسب و کاری می‌تواند زمان کمتر و یا بیشتری را ذخیره نماید.

برنامه حسابداری باید به‌نحوی طراحی شده باشد که حتی حسابداران غیر حرفه‌ای نیز بتوانند از آن به آسانی استفاده نمایند.

تمام مشاغل موظف به حفظ سوابق مالی دقیق کسب و کار خود هستند. با استفاده از یک برنامه حسابداری، تمامی تراکنشات و امور مالی و حسابداری شما در سیستم ذخیره می‌گردد و در هر لحظه امکان گزارش‌گیری از این اطلاعات برای ارگان‌های مختلف قابل دستیابی است. در واقع برنامه حسابداری اجازه می‌دهد تا شما یک پیگیری از درآمد و هزینه‌های خود را به‌صورت یکپارچه در اختیار داشته باشید.

 

 نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

 

اگر در حال جست و جو برای خرید یک نرم افزار حسابداری حرفه ای مناسب جهت کسب و کار خود هستید، ابتدا تعیین کنید که چه امکاناتی را از برنامه حسابداری می‌خواهید.

به عنوان مثال در ادامه به چند مورد مهم و ضروری برای تمامی کسب و کارها پرداخته‌ایم.

داشبورد: آیا برنامه حسابداری دارای داشبورد است که اطلاعات مالی مهم را از جمله: وضعیت چک‌ها، وضعیت حساب‌ها، کارهای برای انجام، سررسید و... در یک نگاه به شما نشان دهد.

دارای گزارشات مهم و کاربردی

ثبت حساب‌های بانکی و معاملات بانکی

ردیابی تمامی هزینه‌های کسب و کار

تعریف تعداد نامحدود کاربر، شرکت‌های جداگانه، کالا

امکان تسویه فاکتورها

امکان تخفیف ردیف و کل فاکتور

تعریف گارانتی محصولات

امکان معرفی چندین انبار

رسید و حواله انبار

امکان برگشت کالا

سهولت استفاده از نرم‌افزار

امنیت بالای برنامه

و...

 

قبل از خرید خود این سؤالات را بخش مشاوره و فروش بپرسید:

آیا تمام ویژگی‌های ضروری مد نظر شما را دارد؟

آیا برای استفاده و آموزش کارکنان مجموعه شما باید هزینه زیادی پرداخت کنید؟

آیا می‌توانید نسبت به اضافه نمودن هر کاربر برای استفاده از نرم‌افزار حسابداری اقدام نمایید؟

آیا استفاده از نرم افزار حسابداری قادر به رشد کسب و کار شما (صرفه‌جویی در زمان، کاهش هزینه‌ها و...) است؟

آیا می توانید نرم افزار حسابداری خود را در صورت لزوم ارتقا دهید؟

آیا عملیات انتقال داده‌ها کسب و کار شما به اسانی ممکن است؟

آیا خدمات پس از فروش جهت استفاده بهتر از برنامه حسابداری وجود دارد؟ (مطمئن شوید امکان پشتیبانی بعد از خرید وجود دارد.) و تا چه مدت فروشنده مایل به ارائه خدمات به شما است؟

 

" نکته مهم این است که یک نرم افزار حسابداری کارا باید با توجه به امکاناتش دارای قیمت مناسبی نیز باشد. "

 


تاریخ : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397
بازدید : 2
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

مدیریت تراکنشات مالی امری زمان‌بر و پر هزینه است. جهت سهولت در مدیریت تراکنشات مالی خود نیازمند یک نرم‌افزار هستید که با استفاده از آن مدیریت، پردازش و ذخیره داده‌ها و تراکنشات به امری کم هزینه، پر سرعت و با دقت تبدیل می‌شود. با یک برنامه حسابداری خوب گزارش‌ها مالی و حسابداری را به صورت جامع و کامل در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

از برنامه حسابداری جهت انجام امور مالی شخصی و یا امور مالی و حسابداری مربوط به کسب و کارتان می‌توانید استفاده کنید.

یکی از گزارش‌های متنوع و کاربردی برنامه حسابداری حسابگر می‌توان به گزارش‌های تفصیلی شناور اشاره کرد که در بخش گزارش‌ها عمومی حسابداری قابل دسترس هستند و شامل گزارش تفصیلی شناور چند ارزی، دفتر معین تفصیلی شناور، صورت حساب تفصیلی شناور با ارز، دفتر معین تفصیلی شناور (بر اساس معین)، گزارش تراز تفصیلی شناور بر اساس حساب معین، گزارش تراز تفصیلی شناور بر اساس حساب واحد، گزارش مانده حساب تفصیلی شناور بر اساس حساب تفصیلی، گزارش وضعیت مانده حساب تفصیلی شناور، صورت حساب تفصیلی شناور با اطلاعات خرید و فروش، کنترل وضعیت گردش تفصیلی شناور، گزارش تفصیلی شناور با حساب‌های انتخابی، گزارش صورت حساب تفصیلی شناور، گزارش مانده حساب تفصیلی شناور بر اساس حساب تفصیلی، گزارش صورت حساب تفصیلی شناور با اطلاعات خرید و فروش، گردش تفصیلی شناور بدهکار (تک ستونی)، گردش تفصیلی شناور بدهکار (سه ستونی)، گردش تفصیلی شناور بستانکار (تک ستونی) و گردش تفصیلی شناور بستانکار (سه ستونی) است.

از دیگر گزارش‌ها این بخش از نرم افزارحسابگر محصول شرکت شایگان سیستم می‌توان به گزارش‌های سطحی مانده حساب‌ها(صفحه نمایش) اشاره داشت. این بخش از برنامه شامل گزارش سطحی مانده حساب‌های سرگروه، گزارش سطحی مانده حساب‌های گروه، گزارش سطحی مانده حساب‌های معین، گزارش سطحی مانده حساب‌ها و گزارش دفتر معین حساب‌ها است.

گزارش‌های دفاتر حسابداری نیز به شرح زیر است: گزارش دفتر روزنامه، گزارش دفتر کل، گزارش دفاتر حسابداری بر اساس سند، گزارش دفتر معین حساب‌ها، گزارش دفتر روزنامه (روزانه)، گزارش دفتر معین حساب‌ها (با صفحه بندی)، گزارش دفتر روزنامه تجمعی، گزارش دفتر کل تجمعی.

از امکانات منحصر به فرد

نرم افزار حسابداری

حسابگر شایگان سیستم وجود گزارش Fast Report و Quick Report است.

امکان طراحی برای هر گزارش موجود در سیستم وجود دارد. برای طراحی فرم گزارش‌ها در نرم‌افزار حسابداری ابتدا باید گزارش مورد نظرتان را انتخاب کرده و جدید را انتخاب کنید. بعد از تعیین نام فرم گزارش جدیدتان، این فرم در بخش گزارش‌ها شخصی قابل دستیابی و طراحی است.

در حسابگر امکان تغییر فونت نوشته گزارش‌ها به راحتی ممکن است. در واقع شما علاوه بر طراحی فرم مورد نظرتان با استفاده از امکانات موجود در سیستم حسابداری قادر هستید فونت، سایز، حالت نوشته و رنگ آن‌ها را نیز تعیین کنید و به صورت دلخواه آنها را طراحی نمایید. توجه داشته باشید که با تغییر فونت، سایز، حالت نوشته و دیگر موارد ذکر شده در بالا، کلیه گزارش‌ها تغییر می‌کنند.

از امکانات دیگر این برنامه می‌توان به امکان بزرگنمایی نوشته‌های Fast Report اشاره نمود که با این امکان نوشته‌های فرم‌های گزارش‌ها Fast Report با اندازه مشخص شده در این بخش توسط شما (با یک نسبت مساوی) بزرگنمایی می‌شوند.


تاریخ : سه شنبه 4 ارديبهشت 1397
بازدید : 31
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

 نرم افزار حسابداری شایگان سیستم

مدیریت امور مالی و حسابداری در تمامی تجارت‌ها باید با دقت بالا انجام گیرد. امروزه تمامی تجارت‌ها جهت انجام امور مالی و حسابداری خود از نرم افزار حسابداری استفاده می‌کنند. می‌توان گفت که یک برنامه حسابداری تمامی نیازهای حسابداری تجارت‌ها را رفع می‌‌کند بدین صورت که وظیفه ذخیره، پردازش، نگهداری و مدیریت کلیه امور حسابداری را با کوچک‌ترین خطای انسانی ممکن انجام می‌دهد.

جهت حفظ و نگهداری اطلاعات مالی در برنامه حسابگر هر روزه با باز شدن برنامه، سیستم به صورت خودکار از اطلاعات موجود در سیستم نسخه پشتیبانی تهیه می‌کند. علاوه بر این امکان به کاربران توصیه می‌شود که همواره از اطلاعات خود با استفاده از امکان پشتیبانی و پشتیبانی سریع نسخه پشتیبان تهیه نمایند.

طراحی گزارش‌ها در نرم افزار حسابداری حسابگر محصول شرکت شایگان سیستم

امکان طراحی برای کلیه گزارش‌ها متناسب با نیاز کاربران در برنامه حسابداری حسابگر وجود دارد. جهت طراحی گزارش با ورود به بخش گزارشات، گزارش مورد نظر خود را انتخاب نمایید و روی دکمه جدید کلیک نمایید. در پنجره باز شده نام گزارش جدید مورد نظر خود را انتخاب نمایید و در نهایت دکمه تایید را انتخاب کنید. با این کار شما یک فرم گزارش جدید در بخش گزارشات شخصی خود تولید نموده‌اید. حال برای طراحی فرم جدیدتان می‌توانید به بخش گزارشات شخصی مراجعه نمایید و گزارش مورد نظر خود را انتخاب و دکمه طراحی را کلیک نمایید. حال صفحه طراحی باز می‌شود که در این بخش امکان اضافه شدن فیلد جدید و یا تغییر در اندازه فضای فیلدهای موجود در گزارش وجود دارد. اگر گزارش شما Quick Report باشد در سمت چپ نوار ابزار و در سمت راست فیلدها قابل مشاهده هستند. بعد از انتخاب این منوها برای ثابت نگه‌داشتنشان می‌توانید از علامت پونز (واقع در بالای این منوها) استفاده نمایید.

با استفاده از آیکون‌های متنوع طراحی در گزارشات Fast Report گزارش مد نظر خود را طراحی نمایید.

از امکانات منحصر به فرد موجود در برنامه حسابگر راهنماهای جامع و کامل در هر بخش از برنامه است که کار با برنامه را آسان نموده است.

دفتر چک، دفتر قسط، برگه دریافت وجه، برگه پرداخت وجه و... از امکانات کاربردی و مفید دیگر برنامه حسابگر است. با دفتر چک و دفتر قسط قادر هستید کلیه امور مربوط به چک‌های دریافتنی و پرداختنی خود را مدیریت نمایید.

اتصال به Caller ID از امکانات ویژه این برنامه محسوب می‌شود.

در برنامه حسابگر امکان ثبت فاکتورها بر اساس دقیقه وجود دارد که با تعیین این فیلد بعد از ثبت فاکتور امکان تغییر و یا حذف فاکتور وجود ندارد.

تمامی اطلاعات کالاها در فرم کاردکس کالا برنامه قابل مشاهده است. برای مشاهده اطلاعات کالا فرم کاردکس کالا را باز نمایید، ابتدا کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس در این فرم قادر به مشاهده موجودی کالا در اول دوره، تعداد کالای وارد شده و صادر شده، شماره انبار، نوع واحد، قیمت واحد موجودی و... هستید همچنین تمامی تراکنشات کالا با ذکر جزییات مانند ردیف، نوع فاکتور، شماره فاکتور، تاریخ فاکتور، تعداد/مقدار، بها کالا، مبلغ، مانده مقدار و توضیح قابل مشاهده است. از دیگر امکانات موجود در این بخش از  برنامه می‌توان به امکان تعیین مشخصه کالا، تیک سفارش خرید و سفارش فروش اشاره نمود که با فعال کردن تیک سفارش خرید و فروش، فاکتورهای سفارش فروش و خرید مربوط به کالای انتخاب شده نیز نمایش داده می‌شود.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , نرم افزار مالی , شایگان سیستم , حسابگر ,
تاریخ : دو شنبه 3 ارديبهشت 1397
بازدید : 8
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

Cyber Account

فرم فاکتور فروش حسابگر دارای دو تب مشخصات و فروشنده است. در بخش مشخصات فاکتور فروش حسابگر ابتدا شماره فاکتور باید تعیین شود. در برنامه تاریخ فاکتور قابل تغییر است و کاربر می‌تواند با توجه به نیاز خود آن را تغییر دهد. در کنار تاریخ فاکتور آیتمی که اخیراً به نرم افزار اضافه شده است تاریخ ایجاد فاکتور است که تاریخ و زمان باز شدن فاکتور را ثبت می‌کند و با اصلاح فاکتور این تاریخ تغییری نخواهد کرد. توجه داشته باشید که در حالت کلی این تاریخ قابل تغییر نیست.

بعد از تعیین شماره فاکتور برای وارد کردن اطلاعات مربوط به فروش کالاها ابتدا باید نام و کد مشتری را تعیین نمایید. در این بخش از برنامه امکان ثبت اطلاعاتی مانند کد مرکز هزینه، بیجک، رفرنس، عطف سند وجود دارد.

در حسابگر قادرید سفارش فروش و پیش‌فاکتور تعریف نمایید و سفارش فروش و پیش‌فاکتور خود را به فاکتور فروش تبدیل کنید برای این امر بعد از انتخاب نام مشتری، با انتخاب سرچ در جلوی شماره سفارش و یا شماره پیش‌فاکتور، سفارش و یا پیش‌فاکتور فروش خود را انتخاب نمایید. با این امر اطلاعات وارد شده در این بخش‌های ذکر شده عینا وارد جدول مربوط به فروش کالا می‌شوند.

از امکانات منحصر به فرد نرم افزارحسابداری حسابگر امکان کپی از فاکتورهای دیگر است.

در فاکتور فروش حسابگر امکان تعیین تاریخ سر رسید نیز وجود دارد.

امکان ثبت ‌نام و کد نماینده فروش، نوع ارز، نرخ، توضیح، کد پروژه و نام پروژه از دیگر امکانات حسابگر است.

در جدول مربوط به اطلاعات کالاهای فروش قادر به ثبت ردیف، انبار، کد کالا، نام کالا، مقدار، فی، مبلغ و باقیمانده هستید همچنین امکان اضافه کردن ستون‌های مورد نیاز خود در این بخش نیز هستید که برای این امر باید از مسیر پارامترهای خریدوفروش > مدیریت فیلدهای فاکتور اقدام کرد و فیلدهای مورد نیاز را برای مشاهده تعیین کرد. در بخش اطلاعات تکمیلی ردیف فاکتور قادر به مشاهده و ثبت اطلاعاتی مانند کد کالا، نام کالا، اطلاعات فنی، محل نگهداری، شماره ردیف، توضیح ردیف، واحد اول، مقدار، فی، درصد تخفیف، فی درصد تخفیف، وزن، حجم و... هستید.

اعمال هزینه‌های ثابت و تخفیف نیز در بخش فاکتور حسابگر وجود دارد.

در پایین‌ترین بخش هر فاکتور فروش گزینه‌هایی مانند حساب، دریافت لیستی، کالا، وضع تخفیف، به ترتیب کد، به ترتیب نام، سریال، برگ دریافت، دفتر قسط، تسویه، ارسال، پرداخت‌ها، باسکول، فیش ترازو، وضع هزینه، پیام کوتاه، سریال تجمعی، دریافت سریع و مرتبط به وجود دارد همچنین در بالاترین بخش هر فاکتور گزینه‌های خروج، انصراف، ذخیره، ارسال، حذف، جدید، چاپ، ثبت، سند، کاردکس، گردش، تغییرات، ارسال، نمایش کلید، پیوست، تبدیل از فاکتور و راهنما قابل انتخاب هستند.

بعد از وارد کردن اطلاعات مربوط به فاکتور فروش خود دکمه ذخیره را انتخاب نمایید سپس برای ثبت روی ثبت کلیک کنید چنانچه گزینه ثبت را انتخاب نکنید هنگام خروج از فاکتور از شما پرسیده می‌شود که سند فاکتور ثبت نشده است آیا آن را ثبت می‌کنید؟

بعد از ثبت فاکتور امکان مشاهده سند آن ممکن است همچنین در همین بخش امکان مشاهده کاردکس کالاهای فاکتور و گردش حساب مشتری وجود دارد.

فاکتور فروش نرم افزار حسابداری



:: برچسب‌ها: فاکتور فروش نرم افزار حسابداری , نرم افزار حسابداری , فاکتور فروش ,
تاریخ : دو شنبه 3 ارديبهشت 1397
بازدید : 2
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

خروجی‌های یک برنامه اهمیت بسیار فراوانی در نحوه استفاده و کارایی آن برنامه دارند. لذا با در نظر گرفتن گزارشات بسیار متنوعی که از این برنامه قابل استخراج می‌باشد، سعی گردیده حداکثر بهره‌وری از اطلاعات موجود در این نرم‌افزار به عمل آید.

در این مقاله به بررسی گزارش‌های دوره‌ای در برنامه می‌‎پردازیم.

گزارش‌های دوره‌ای در این برنامه شامل موارد زیر است:

گزارش‌های وضعیت حقوق

1. گزارشات وضعیت بیمه

لیست بیمه: جهت تهيه ليست حقوق و مزاياي كاركنان براي ارائه به سازمان تامين اجتماعي از اين گزارش مي توان استفاده نمود.

لیست بیمه خلاصه: جهت تهیه لیست حقوق مزایا به همراه اطلاعات مربوط به بیمه به صورت خلاصه استفاده می شود.

خلاصه وضعیت صورت دستمزد، حقوق و مزایای کارکنان: برای تهیه صورت وضعیت مالیات ماهیانه استفاده می‌شود.

2. گزارشات وضعیت مالیات

لیست مالیات: جهت تهيه ليست حقوق و مزاياي كاركنان براي ارائه به وزارت امور اقتصاد و دارایي از اين گزارش مي‌توان استفاده نمود.

لیست مالیات خلاصه: جهت تهیه اطلاعات مربوط به حقوق و مزایا به همراه مالیات محاسبه‌شده استفاده می‌گردد.

لیست حقوق و کارکرد ماهیانه: اين گزارش فهرستي از جزئيات تشكيل‌دهنده حقوق پرسنل به صورت ماهیانه را در اختيار مي‌گذارد و اطلاعات ليست‌هاي بيمه و ماليات و گزارش خالص پرداختي‌ها را ارائه مي‌نمايد.

فیش حقوق: جهت تهيه فيش حقوق كاركنان در فرم‌هاي گوناگون، اين گزارش در نظر گرفته شده است. يكي از فرم‌هاي فيش حقوق كه روي چاپگر ظاهر مي‌شود، مطابق با تعريف انجام‌شده در انتخاب (7-5) يا در واقع انتخاب تعريف فرم فيش حقوق مي‌باشد.

لیست خالص پرداختی‌ها: اطلاعات مربوط به خالص پرداختی‌ها و روند هر ماه در این گزارش نمایش داده می‌شود.

گزارش ذخیره سنوات پرسنل: جهت تهیه گزارش از لیست ذخیره سنوات هر پرسنل از این گزارش استفاده می‌شود.

گزارش کارت مرخصی پرسنل: جهت بررسي و در اختيار داشتن چگونگي استفاده مرخصي پرسنل، اين گزارش قابل تهيه مي‌باشد.

گزارش خرید مرخصی پرسنل: لیست مبالغ خرید مرخصی هر پرسنل نمایش داده می‌شود.

گزارش سند حسابداری: گزارشی است مربوط به ثبت سند حسابداری بابت محاسبه حقوق هر ماه.

لیست حقوق و کارکرد کلی: اين گزارش فهرستي از جزئيات تشكيل‌دهنده حقوق پرسنل به صورت ماهیانه را در اختيار مي‌گذارد و اطلاعات ليست‌هاي بيمه و ماليات و گزارش خالص پرداختي‌ها را ارائه مي‌نمايد. اين گزارش كامل‌ترين گزارش در زمينه مباني و نتايج محاسبه حقوق دستمزد و پرسنلی مي باشد .

وضعیت حقوق و کارکرد در بازه تاریخی: برای گزارش‌گیری در مورد حقوق و مزایای پرسنلی در یک بازه تاریخی خاص از این گزارش استفاده کنید.

گزارش عیدی: اين گزارش پس از انجام محاسبات عيدي قابل تهيه مي‌باشند و شامل تمامي موارد مورد نظر (موازين و نتايج) در محاسبات عيدي مي‌باشد.

گزارش وضعیت مرخصی در ماه پرسنل: برای گزارش از وضعیت مرخصی هر پرسنل در ماه از این گزارش استفاده می‌گردد.

فیش حقوق Fast Report: این گزارش هم مانند فیش حقوقی قبلی است با این تفاوت که در محیط Fast Report طراحی شده و امکانات بیشتری در اختیار کاربر می‌گذارد.

 

گزارش‌های لیست بن در نرم افزار حقوق دستمزد شرکت شایگان سیستم

لیست بن براساس پرسنل: جهت تهیه لیست بن بر اساس هر پرسنل استفاده می شود

لیست بن بر اساس مرکز هزینه: جهت تهیه لیست بن بر اساس هر مرکز هزینه استفاده می‌شود.

 

گزارش‌های وضعیت وام و پس انداز

گزارش وضعیت وام و اقساط مربوطه: اطلاعات مربوط به هر وام و قسط‌های مرتبط با آن در این گزارش جمع‌آوری می‌شود.

خلاصه وضعیت وام پرسنل: اطلاعات مربوط به وام هر شخص و اقساط آن به صورت جداگانه در این گزارش نمایش داده می‌شود.

گزارش وضعیت پس‌انداز و اقساط مربوطه: اطلاعات مربوط به هر پس انداز و قسط‌های مرتبط با آن در این گزارش جمع‌آوری می‌شود.

خلاصه وضعیت پس‌انداز پرسنل: اطلاعات مربوط به پس‌انداز هر شخص و اقساط آن به صورت جداگانه در این گزارش نمایش داده می‌شود.

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار حقوق دستمزد , نرم افزار حقوق دستمزد و پرسنلی , گزارشات نرم افزار حقوق دستمزد ,
تاریخ : یک شنبه 2 ارديبهشت 1397
بازدید : 1
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

با برنامه حسابداری شرکت شایگان سیستم امکان نشان‌دار کردن سند حسابداری برای عدم امکان تغییر آن وجود دارد که با این امکان با فعال کردن تیک کنترل سند، بعد از ثبت آن سند امکان تغییر و یا حذف سند دیگر ممکن نیست.

گزارش‌های متنوع موجود در برنامه علت تمایز حسابگر از دیگر محصولات شده است. از گزارش‌های متنوع برنامه حسابگر محصول شرکت شایگان سیستم می‌توان به گزارش‌های وضعیت فروش در حساب‌های دریافتنی اشاره کرد که در این مقاله به بررسی این بخش از گزارش‌های نرم افزار حسابگر پرداخته شده است.

گزارش وضعیت فروش

وضعیت فروش در حساب‌های دریافتنی دارای بخش‌های گزارش‌های حجمی، گزارش‌های نماینده فروش، گذارش وضعیت فروشندگان، گزارش‌های آماری فروش، گزارش‌های سفارش فروش، گزارش‌های فاکتورهای معوق فروش، گزارش خلاصه فاکتور فروش (بر اساس فاکتورها)، گزارش خلاصه فروش روزانه بر اساس فاکتور، گزارش وضعیت فروش به مشتری، گزارش مصرف کالا به طور خلاصه و مشروح و مشتریان بدون خرید در یک بازه است.

گزارش حجم فروش با نرم افزار حسابداری حسابگر

گزارش‌های حجم فروش برنامه دارای زیر بخش‌های گزارش‌های حجم فروش با ارزش افزوده، وضعیت فروش کالا بر اساس تاریخ، گزارش حجم فروش بر اساس شماره فاکتور، اقلام موجودی، گزارش حجم فروش بر اساس تاریخ، مشتری، گزارش حجم فروش کاربران، حجم فروش اقلام موجودی بر اساس ماه، انبار، گزارش حجم فروش بر اساس سطح حساب انتخابی، گزارش فروش سه ماهه، گزارش فروش سه ماهه مشروح بر اساس کالا، گزارش فروش سه ماهه خلاصه بر اساس نوع هزینه ثابت، گزارش حجم فروش بر اساس تاریخ و مشتری، بر اساس مشتری و کالا، بر اساس تفصیلی شناور و کالا، حجم فروش اقلام موجودی بر اساس سطح قیمت انتخابی، بر اساس مشتری و انبار، حجم فروش دوره‌ای فروش، گزارش حجم فروش بر اساس اقلام موجودی، حجم فروش بر اساس گروه‌بندی کالا، بر اساس فاکتور، محل، تاریخ، مشتری و کاربران است.

با برنامه حسابگر امکان تهیه بیش از 1500 نوع گزارش متنوع وجود دارد که استفاده از این گزارش‌های کمک بسزایی در رونق کسب و کار شما دارد چرا که استفاده به موقع از این گزارش‌ها تصمیمات مالی را برای مدیران آسان‌تر می‌نماید.

گزارش‌های فاکتورهای معوق فروش دارای بخش‌های گزارش فاکتورهای معوق، گزارش فاکتورهای معوق بر اساس نام حساب، نماینده فروش، وضعیت حساب و فاکتورهای سررسید شده، تجزیه سنی بدهی مشتریان است.

زیر بخش‌های گزارش‌های آماری فروش شامل گزارش‌های سود، مقایسه‌ای، تخفیفت فاکتور، هزینه‌های فاکتور، پرفروش‌ترین کالا، کم‌فروش ترین کالا، پر خرید ترین مشتری، کم خرید ترین مشتری، تخفیف فاکتورها، لیست مشتریانی که فاکتور فروش ندارند، گزارش تخفیف ردیف فاکتورها، گزارش عدم ویزیت مشتری‌ها است.

روش کار در برنامه حسابگر در بخش گزارشات به این صورت است که بعد از انتخاب گزارش مورد نظر برای هر گزارش فیلدهایی وجود دارد که بر اساس آن‌ها می‌توان گزارش‌گیری را انجام داد همچنین تمامی گزارش‌های حسابگر قابلیت ارسال به اکسل را دارند و در ارسال به اکسل امکان ارسال کلیه فیلدها و یا فقط فیلدهای قابل مشاهده در بخش گزارش‌های وجود دارد که استفاده از این امر با استفاده از مدیریت فیلدها فراهم می‌آید.

 



:: برچسب‌ها: گزارش وضعیت فروش , گزارش حجم فروش , گزارشات حسابداری ,
تاریخ : یک شنبه 2 ارديبهشت 1397
بازدید : 1
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

با استفاده از نرم افزار حسابداری کلیه امور مالی و حسابداری خود را انجام دهید.

استفاده از برنامه حسابداری باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت در مدیریت امور مالی و حسابداری می‌شود.

با نرم افزار حسابداری تحت وب Cyber Account امکان استفاده از برنامه به صورت مبتنی بر وب وجود دارد که از امکانات آن می‌توان به دسترسی آسانش با نرم افزار حسابداری حسابگر نسخه 9 اشاره کرد.

این برنامه مناسب برای شرکت‌های دارای دفاتر و شعب، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، انبارها و دپوهای مستقر در نقاط مختلف نمایندگی‌ها و صنایع دارای کارگاه‌های تولیدی در مراکز مختلف است.

با استفاده از برنامه حسابداری تحت وب Cyber Account تمامی اطلاعات وارد شده در بانک اطلاعاتی حسابگر نسخه 9 و یا بالاتر ذخیره شده و شرایط مناسبی را برای دسترسی مدیران به وضعیت کارکرد شعب و نقاط مختلف کاری فراهم می‌آورد.

امکان ورود به برنامه از طریق مرورگرهای اینترنتی وجود دارد. با این برنامه شما قادر به استفاده از گزارش‌ها متنوع Real Time نیز هستید.

نرم افزار حسابداری حسابگر دارای کلیدهای میانبر زیادی است و نرم افزار حسابداری تحت وب Cyber Web دارای کلیدهای میانبر اختصاصی برای راحتی کار کاربران است.

این برنامه دارای طراحی واکنش‌گرا است و با استفاده از این برنامه امکان جلوگیری از ورود در خارج از ساعات کاری و همچنین امکان ارسال پیام کوتاه پس از ورود نیز وجود دارد.

با داشبورد برنامه مبتنی بر وب گزارش‌ها و نمودارهای مفید و مختصر از وضعیت فروش و مالی شرکت خود را مشاهده نمایید.

مدیریت پیشرفته در برنامه حسابگر تحت وب از امکانات منحصر به فرد این برنامه است که مدیریت پیشرفته کاربران جهت دسترسی به بخش‌های مختلف فعالیت در برنامه از جمله ثبت اطلاعات، اصلاح اطلاعات، گزارش‌ها، اطلاعات دوره‌های مالی مختلف، همراه با محدودیت زمانی، ورود کاربران از نظر ساعات کار (ورود و خروج) و روزهای کاری وجود دارد همچنین امکان مشاهده فعالیت کاربر و مدیریت آن توسط سرپرست نیز وجود دارد.

امکان فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای با تخصیص رمز دوم (توکن نرم افزاری) از امکانات برنامه حسابگر تحت وب است.

این برنامه دارای دفتر تلفن پیشرفته، نسخه تک زبانه و دو زبانه (امکان استفاده با قابلیت تک زبانه (فارسی) و دو زبانه (فارسی و انگلیسی) با تهیه حسابگر نسخه9 چند زبانه)، امکان طراحی گزارش‌ها شخصی متنوع از بخش‌های مختلف برنامه، امکان انبارگردانی با ثبت و ویرایش موارد مغایرت و صدور فاکتور تعدیل، بانک اطلاعاتی جامع از مشتریان و سایر حساب‌های موجود با مشخصات کامل و تفکیک شده همراه با انواع گزارش‌ها کاربردی در دفتر تلفن است.

از دیگر امکانات حسابگر تحت وب می‌توان به تعیین انواع نقش برای کاربران با تعیین دسترسی به امکانات اشاره نمود. 



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری تحت وب , نرم افزار تحت وب , برنامه حسابداری تحت وب ,
تاریخ : شنبه 1 ارديبهشت 1397
بازدید : 5
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

کار با نرم افزار حسابداری کلیه امور مالی و حسابداری شما را برای ذخیره، پردازش و مدیریت آسان می‌سازد.

در حسابگر امکان پیوست فایل وجود دارد به این صورت که با استفاده از این امکان می‌توانید توضیحاتی درباره کالاها، فاکتورها و حساب‌ها را داشته باشید.

در بخشی از این مقاله به بررسی تفاوت نرم افزار حسابداری حسابگر نسخه 8 با 8.5 محصول شرکت شایگان سیستم پرداخته‌ایم.

 تمامی امکانت در دو نسخه این برنامه کاملا مشابه هم هستند تنها تفاوتی که این دو نسخه را از هم متمایز می‌سازد اضافه شدن فرمت جدید TTMS گزارش‌ها سه ماهه دارایی است. چنانچه از نرم افزار حسابداری حسابگر نسخه 8 به بالا استفاده می‌کنید استفاده از این امکان به صورت رایگان با به‌روزرسانی برای شما ممکن است.

نرم افزار حسابداری

برنامه حسابداری حسابگر دارای گزارش‌های متنوع زیادی است و دو امکان Fast Report و Quick Report این نرم افزار را از دیگر نرم افزارها متمایز می‌سازد. هنگام گزارش‌گیری در بخش دفتر چک با امکان Fast Report امکان گزارش‌گیری بر اساس به ترتیب که شامل موارد شماره، چک، تاریخ دریافت چک، سر رسید چک، پیش‌بینی وصول، رفرنس بانک، مبلغ چک، پرداخت کننده شماره حساب، پرداخت کننده نام حساب، پرداخت کننده کد تفصیلی، پرداخت کننده نام تفصیلی، دریافت کننده شماره حساب، دریافت کننده نام حساب، دریافت کننده کد تفصیلی شناور، دریافت کننده نام تفصیلی، نماینده شماره حساب، نماینده نام حساب، نماینده کد تفصیلی شناور، نماینده نام تفصیلی شناور، کد تفصیلی شناور، نام تفصیلی شناور است، شماره چک که یکی از مقادیر دامنه، انتخابی، انطباق قسمتی، انطباق اول، انطباق ترکیبی قابل تعیین است، تاریخ دریافت چک، سر رسید چک، پیش‌بینی وصول، رفرنس بانک، مبلغ چک، شرح چک، کد مرکز هزینه، نام مرکز هزینه، پرداخت کننده شماره حساب، پرداخت کننده نام حساب، پرداخت کننده کد اشتراک، پرداخت کننده شماره تفصیلی شناور، پرداخت کننده نام تفصیلی شناور، دریافت کننده شماره حساب، دریافت کننده نام حساب، دریافت کننده کد اشتراک، دریافت کننده شماره تفصیلی شناور، دریافت کننده نام تفصیلی شناور، نماینده شماره حساب، نماینده نام حساب، نماینده کد اشتراک، نماینده شماره تفصیلی شناور، نماینده نام تفصیلی شناور، شماره تفصیلی شناور، نام تفصیلی شناور وجود دارد. در گزارش‌گیری با امکان Quick Report می‌توان بر اساس ترتیب گزارش، وضعیت چک، شماره چک، تاریخ دریافت، تاریخ سررسید، تاریخ وصول، تاریخ پیش‌بینی وصول، کد پرداخت کننده، نام پرداخت کننده، کد دریافت کننده، کد نماینده، نام نماینده، رفرنس بانک، مبلغ، کد پرداخت کننده واحد، نام پرداخت کننده واحد، کد دریافت کننده واحد، نام دریافت کننده واحد، کد نماینده واحد، نام نماینده واحد، شرح چک، کد مرکز هزینه و نام مرکز هزینه گزارش را تهیه نمود. تمامی گزارش‌ها در نرم افزار حسابداری امکان ارسال اطلاعات به خروجی Excel ممکن است که با ارسال اطلاعات به اکسل تمامی فیلدهای قابل مشاهده در این بخش را می‌توانید داشته باشید علاوه بر این با امکان مدیریت فیلد می‌توانید فیلدهایی که مایل به ارسال آن‌ها به اکسل هستید را انتخاب نمایید.



:: برچسب‌ها: تفاوت نسخه 8 و 8 , 5 نرم افزار حسابگر , گزارشات در نرم افزار حسابداری , گزارشات Fast Report , گزارشات Quick Report ,
تاریخ : شنبه 1 ارديبهشت 1397
بازدید : 3
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

امروزه نرم افزار مالی از امکانات ضروری شروع یک کسب‌وکار به شمار می‌آید. اگر می‌خواهید امور مالی و حسابداری شما با دقت و سرعت بالاتری انجام شود و امور مالیتان بدون خطا و اشتباه باشد لازم به استفاده از یک نرم افزار خوب هستید. نرم افزار مالی شرکت شایگان تولید شده توسط تیم برنامه نویس مجرب و حرفه‌ای است که تمامی اصول مالی و حسابداری در آن رعایت شده است.

از امکانات نرم افزار حسابگر شرکت شایگان سیستم دفتر روزنامه، دفتر کل و دفتر معین است. دسترسی به این امکان با مراجعه به بخش گزارش‌ها، گزارش‌ها عمومی حسابداری ممکن است.

دفاتر حسابداری در نرم افزار مالی

در دفتر روزنامه شاهد تمامی اسناد صادر شده در سیستم خود هستید و وضعیت بدهکار و بستانکاری حساب‌های درگیر در هر سند و وضعیت تراز بودن اسناد را مشاهده می‌کنید در این بخش شما قادر به تعیین نوع گزارش بر اساس ترتیب گزارش که می‌تواند بر اساس شماره سند و تاریخ سند باشد، شماره سند، کد مرکز هزینه، نام مرکز هزینه که خود شامل همه، محدوده، انتخابی، انطباق قسمتی، انطباق ترکیبی و انطباق اول هستند قابل تعیین است. همچنین در نرم افزار مالی قادر به تعیین تعداد خط در هر صفحه نیز هستید. تنظیماتی مانند بدون توجه به شرح سند، ردیف خالی بعد از هر سند و بدون توجه به ترتیب سند نیز قابل تعیین هستند.

با دفتر معین امکان گزارش برای هر حساب معین شما ممکن است که می‌توانید بر اساس ترتیب گزارش که شامل تاریخ سند، شماره سند و مبلغ، چند ارزی که با انتخاب دو گزینه بله و خیر قابل تعیین است، کد حساب، نام حساب و شماره سند که می‌توانند شامل یکی از موارد همه، محدوده، انتخابی، انطباق قسمتی، انطباق ترکیبی و انطباق اول باشند، تاریخ سند که همه یا محدوده قابل تعیین است، انتخاب حساب کل حساب‌های معین، نوع چند ارزی که می‌تواند یکی از موارد بر اساس نرخ زمان ورود ارز، بر اساس نرخ روز ارز، ردیف‌های بدون چند ارزی، بر حسب یک ارز، فقط ارز انتخابی و فقط ارز انتخابی (نتیجه بر حسب ارز فعال) و همچنین امکان تعیین تعداد خط در صفحه نیز وجود دارد.

با دفتر کل امکان گزارش‌گیری بر اساس حساب‌های کل میسر می‌شود که در این گزارش اطلاعاتی مانند تاریخ، شماره، شرح، بدهکار، بستانکار، مانده بدهکاری و مانده بستانکاری قابل مشاهده است. که می‌توان این گزارش را بر اساس ترتیب گزارش، شماره سند، تاریخ سند و حساب کل گزارش‌گیری نمود همچنین امکان تعیین تعداد خط در صفحه و همچنین تیک دار کردن مورد بدون توجه به شرح سند نیز وجود دارد.

امکان انتخاب کالاها با لمس تصویر کالا در فاکتورها با استفاده از مانیتورهای تاچ اسکرین با برنامه حسابگر شرکت شایگان سیستم ممکن است.

امکان باز کردن چندین شرکت و چندین دوره مالی به طور همزمان از امکانات منحصر به فرد حسابگر است.



:: برچسب‌ها: دفتر کل در نرم افزار حسابداری , دفتر روزنامه در نرم افزار حسابداری , دفاتر حسابداری ,
تاریخ : چهار شنبه 29 فروردين 1397
بازدید : 2
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

با یک نرم افزار خوب می‌توانید کلیه امور مالی و حسابداری خود را مدیریت کنید. علاوه بر مدیریت بر امور مالی و حسابداری می‌توانید از امکانات متنوع آن نرم افزار استفاده نمایید.

از امکانات حسابگر می‌توان امکان اتصال آن به دستگاه کارت‌خوان (Pos)، امکان اتصال به باسکول، ترازو را نام برد.

امکان ارسال پیامک از طریق برنامه برای مشتریان شما از دیگر امکانات حسابگر است پیام کوتاه ارسالی می‌تواند شامل متن، آخرین گردش، مانده حساب، دعوت به بازدید و اطلاع از محصول جدید باشد.

استفاده از امکان ارسال پیامک در نرم افزار حسابداری حسابگر

برای استفاده از این امکان لازم است که کامپیوتر به یک مودم GSM و یا موبایلی که دارای این نوع مودم است، متصل باشد. برای استفاده از این امکان ابتدا به بخش ارسال پیام کوتاه مراجعه نمایید در فرم ارسال پیامک 4 تب انتخاب حساب‌ها، ارسال پیام کوتاه، فرمت ارسال و تنظیمات وجود دارد. ابتدا برای انجام تنظیمات به تب مربوطه مراجعه نمایید. فیلد Port را همان پورتی که مودم یا گوشی به کامپیوتر متصل است، انتخاب نمایید سپس فیلد Encoding type را رویUnicode (16-bit) تنظیم نمایید.

در قسمت فرمت ارسال فرمت پیام‌های ارسالی خود را می‌توانید تعیین کنید. جدول موجود در این تب دارای 3 ستون نوع شرح، متن ثابت و در خط جدید است که در ستون نوع شرح امکان انتخاب یکی از موارد مانده حساب، نام حساب، عنوان حساب، مانده اسناد دریافتی، مانده ارسال پرداختی، آخرین گردش و تاریخ آخرین گردش وجود دارد.

در ستون متن ثابت در این بخش از نرم افزار می‌توانید متنی را به عنوان متن ثابت تایپ نمایید. ستون در خط جدید می‌تواند دارای دو مقدار بله و یا خیر باشد در صورت انتخاب بله ادامه متن در سطر جدید درج می‌شود. در سمت چپ این فرم می‌توانید متنی را برای افراد بدهکار و یا بستانکار تعیین نمایید. بعد از تعیین فرمت به تب مربوط به انتخاب حساب‌ها در برنامه مراجعه فرمایید. حساب‌های مد نظر خود را انتخاب نمایید سپس در فیلد عنوان لیست، نام لیست خود را وارد نمایید و در انتها ایجاد لیست برای ارسال را انتخاب نمایید.

در نهایت بعد از تعیین تنظیمات مودم، تعیین فرمت ارسال و ایجاد لیست ارسال به تب ارسال پیام کوتاه مراجعه نمایید و لیست مورد نظر خود را انتخاب نمایید و در جدول پایین اسامی لیست و تاریخ ارسال و زمان ارسال پیامک را برای هر حساب موجود در لیست مشاهده می‌نمایید و در باکس سمت چپ فرم متن مورد نظر خود را تایپ نمایید. در این بخش امکان تعیین ارسال برای تمام موارد لیست و یا فقط ارسال نشده‌ها وجود دارد. بعد از تعیین موارد گفته شده روی دکمه ارسال کلیک کنید.

برای تهیه گزارش‌های مالی و حسابداری خود نیز می‌توانید از حسابگر استفاده نمایید. در حسابگر امکان ارسال گزارش‌ها به اکسل وجود دارد همچنین با مدیریت فیلدها می‌توانید تعیین کنید که در هنگام ارسال اطلاعات به اکسل چه فیلدهایی ارسال شوند. مدیریت فیلدها از امکانات منحصر به فرد نرم افزار حسابداری حسابگر است.



:: برچسب‌ها: ارسال پیام کوتاه از طریق نرم افزار حسابداری , امکان پیام کوتاه از طریق نرم افزار حسابداری ,
تاریخ : چهار شنبه 29 فروردين 1397
بازدید : 2
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

با نرم‌افزار حسابگر شرکت شایگان سیستم امکان تعیین چند روش برای تعیین قیمت تمام شده کالاهای شما وجود دارد.

قیمت گذاری در نرم افزار مالی حسابگر

قیمت گذاری به سه روش FIFO، میانگین و استاندارد قابل انتخاب است. این روش‌ها در بخش اطلاعات کلی کالاها قابل تعیین است. روش قیمت گذاری FIFO به این صورت است که در هنگام فروش کالایی که اول وارد انبار شده است در هنگام خروج نیز اول خارج می‌شود.

در روش قیمت گذاری به روش میانگین به طور اتوماتیک میانگین قیمت تمام کالاهای موجود از یک کد کالا را محاسبه می‌کند و در هنگام خروج آن کالا از انبار آن قیمت را به عنوان قیمت تمام شده قرار می‌دهد. با روش استاندارد شما قادر به تعریف یک مقدار ثابت برای قیمت تمام شده کالا هستید.

حسابگر شرکت شایگان سیستم گزارش‌ها متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. امکان تهیه گزارش با گزارش ساز قوی Fast Report در برنامه ممکن است. اعمال چند تخفیف در یک فاکتور نیز در نرم افزار وجود دارد.

با حسابگر امور مالی و حسابداری خود را با بالاترین دقت و سرعت و کمترین هزینه ذخیره، پردازش و مدیریت کنید.

امکان تهیه لیست سیاه از دیگر امکانات حسابگر است. با لیست سیاه می‌توانید مشتریان بد حساب خود را انتخاب نمایید در این‌صورت در دفتر چک، دریافت چک از هر کدام از این شماره حساب‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود.

امکان چاپ چک‌ها بر اساس فرمت‌های بانک‌ها وجود دارد همچنین شما قادر به تعیین سقف چک برای مشتریان خود هستید. در بخش معرفی حساب‌های نرم افزار مالی امکان تعریف سقف بدهکاری و بستانکاری، سقف بدهکاری و بستانکاری با اسناد و همچنین سقف چک‌های دریافتنی از جاری‌های شخصی و سقف چک‌های دریافتنی از جاری‌های دیگران قابل تعیین است.

با تعیین این سقف‌ها سیستم برای بستانکاری و بدهکاری شخص سقف تعیین می‌کند که میزان بدهکاری و بستانکاری از این مقدار بیشتر نمی‌تواند باشد و در هنگام وقوع نرم افزار مالی ارور می‌دهد.

از امکانات منحصر به فرد نرم افزار مالی حسابگر امکان ارسال پیام کوتاه از طریق برنامه است. که ابتدا باید تنظیمات مربوط به مودم GSM را انجام داده باشید. از این امکان در فاکتورها نیز می‌توانید استفاده کنید به این صورت که در بخش پایینی فاکتور روی ارسال پیامک کلیک کنید دو گزینه ارسال پیامک و طراحی قالب پیام کوتاه وجود دارد در ابتدا طراحی قالب پیام کوتاه را انتخاب نمایید سپس در فرم باز شده نام فیلد تلفن همراه را تعیین نمایید.

فیلدی که در این بخش انتخاب می‌شود باید حاوی شماره موبایل حساب در بخش اطلاعات کلی آن حساب است.

در جدول پایین متن مورد نظر خود را تایپ نمایید که نوع شرح می‌تواند یکی از موارد متن ثابت، مشتری.شماره حساب، مشتری.نام حساب و... را انتخاب نمایید. برای ستون خط جدید اگر مقدار بله در نظر گرفته شود در خط جدید از متن پیام قرار می‌گیرد. همچنین با تیک‌دار کردن فیلد جداکننده سه رقمی اعداد با جداکننده سه رقمی جدا می‌شوند و در آخر ارسال پیامک را انتخاب نمایید.



:: برچسب‌ها: نحوه قیمت گذاری در نرم افزار حسابداری , انواع قیمت گذاری در نرم افزار حسابداری , قیمت گذاری در نرم افزار ,
تاریخ : سه شنبه 28 فروردين 1397
بازدید : 15
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

امروزه تمامی کسب‌وکارها از نرم افزار مالی برای ذخیره و مدیریت کلیه امور مالی خود استفاده می‌کنند. یک نرم افزار مالی قابل اعتماد است چرا که توسط متخصصان حسابداری طراحی و تولید شده است و کلیه امور حسابداری و مالی را با دقت بالا پردازش می‌کند.

با حسابگر امکان تعیین پارامترهایی برای تنظیمات نرم افزار در اختیار دارید که این تنظیمات را متناسب با نوع کسب‌وکار و نیاز خود می‌توانید تعیین کنید.

در بخش پارامترهای عمومی مواردی مانند روش محاسبه سود بر اساس حجم فروش باشد، لیست اسناد هنگام ورود به فرم اسناد باز شود، لیست فاکتورها هنگام ورود به فرم فاکتورها باز شود، لیست اسناد دریافتنی یا پرداختنی هنگام ورود به فرم اسناد دریافتنی و پرداختنی باز شود، امکان تعریف حساب جدید، امکان تعریف کالای جدید، امکان بستن کل دوره جاری برای کاربر مورد نظر، تمام دوره‌ها در پشتیبانی اتوماتیک بیاید، تمام دوره‌ها در پشتیبانی سریع بیاید، قبل از خروج از برنامه سوال شود، مرتب‌سازی جداول با کلیک روز سرستون‌ها غیر فعال باشد، امکان حذف در جداول غیر فعال شود، غیر فعال کردن راست کلیک در فرم‌ها، غیر فعال کردن تغییر دوره مالی در فرم انتخاب شرکت، حالت نمایش فرم‌ها به صورت سربرگی باشد، قابل انتخاب هستند.

با نرم افزار پخش مویرگی کلیه امور مربوط به حساب‌های ویزیتورها و کالاها به طور اتوماتیک انجام می‌گیرد.

برای استفاده از مدیریت پورسانت در نرم افزار مالی ابتدا گروه فروشندگان خود را با تعیین کد گروه و نام گروه تعریف نمایید.یکی از کاربردهای تعریف گروه این است که برای مثال یک مشتری همیشه با یک گروه کار می‌کند و این گروه مثلاً شامل10 عضو متفاوت شامل راننده، ویزیتور و... باشد و همه این اعضا نسبت به میزان فروش و شرایط دیگر، پورسانت دریافت کنند، در این صورت به‌جای اینکه در هر فاکتور مشتری، نام تک تک اعضای گروه انتخاب شود می‌توان مشتری را به گروه مربوطه مرتبط کرد.

بعد از تعیین گروه مشتری به بخش معرفی انواع فروشنده‌ها رفته و انواع مورد نیاز خود را تعریف نمایید. در مرحله بعد بخش معرفی فروشنده مراجعه کرده در این فرم 4 تب وجود دارد که در تب مشخصات اصلی فروشنده اطلاعات مربوط به فروشنده که شامل کد فروشنده، نام فروشنده، کد نوع فروشنده، حساب واریز پورسانت فروشنده، حساب برداشت مبلغ پورسانت برای فروشنده و حساب واریز جریمه مرجوعی فروشنده است را تعیین کنید سپس دکمه ذخیره را انتخاب نمایید. در تب گروه فروشنده، گروه فروشنده قابل مشاهده است، در تب‌های بعدی لیست فروشنده‌ها بر اساس گروه فروشنده و نوع فروشنده در دسترس است.

بعد از تعیین موارد بالا به بخش تعریف قوانین کمیسیون مراجعه کنید. در این بخش از نرم افزار مالی برای هر فروشنده قادر به تعریف قوانین خود هستید برای ثبت راحت‌تر اطلاعات دکمه نمایش در فرم را انتخاب نمایید. سپس اطلاعات لازم را ثبت نمایید در این بخش می‌توانید درصد کمیسیون نماینده خود را بر اساس مبلغ فروش، مسافت تعیین کرد همچنین درصد جریمه مرجوعی نیز قابل تعیین است.

بعد از صدور فاکتور خرید به نام نماینده فروش به بخش محاسبات کمیسیون مراجعه کنید و دکمه محاسبه جدید را انتخاب نمایید سپس به تب بعدی لیست فروشنده‌ها رفته و فروشنده مورد نظر خود را انتخاب نمایید و در تب بعدی نتیجه محاسبات را مشاهده نمایید همچنین در تب آخر فاکتورهای مرتبط با محاسبات نیز قابل مشاهده است.

در نرم افزار مالی به صورت اتوماتیک امکان بدهکار و بستانکار کردن حساب نماینده‌ها وجود ندارد ولی با امکان عطف سند امکان ایجاد سندی با همین مضمون وجود دارد.



:: برچسب‌ها: نحوه محاسبه درصد پورسانت , نحوه محاسبه درصد فروش , درصد فروش , درصد پورسانت ,
تاریخ : سه شنبه 28 فروردين 1397
بازدید : 8
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

از نرم افزار حسابداری به منظور مدیریت امور حسابداری توسط حسابداران از استفاده می‌شود. با نرم افزار حسابداری به راحتی قادر به تعریف بارکد برای کالاهای خود هستید. با حسابگر قادر به تعریف 21 کد بارکد برای هر کالا هستید که در فاکتورهای مختلف قابل استفاده است. به این صورت که با استفاده از این بارکد تعریف شده می‌توانید کالای خود را انتخاب نمایید.

 امکان منحصر به فرد در حسابگر استفاده از بارکد ردیف کالا است. با بارکد ردیف کالا کلیه اطلاعات لازم مانند کد کالا، کد کالا، مقدار، فی و... جهت وارد کردن یک کالا به فاکتور را فقط با واردکردن یک بارکد انجام می‌دهیم. در این روش ارقام موجود در بارکد به ترتیب از چپ به راست، هرکدام بیانگر اطلاعات خاصی از کالا هستند.

در فرم تعریف بارکد ردیف فیلد فعال برای شناسایی اینکه بارکد وارد شده بارکد ردیف است یا یک بارکد معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرد که اگر مقدار این فیلد 1 باشد نشان دهنده بارکد ردیف کالا است. در جلوی تمامی فیلدهای این بخش مانند بارکد کالا، مقدار1، فی و... دو باکس با نام «از» و «تا» وجود دارد که با پر کردن این جعبه‌ها محدوده کاراکترهای فیلدها را تعیین می‌کنید.

به  عنوان مثال برای فیلد بارکد کالا، محدوده کاراکتری بیانگر بارکد کالا را تعیین می‌کند. در فیلد فی می‌توانید ضریب عددی فی را تعیین کنید به عنوان مثال محدوده کاراکتری فی را 14 تا 16 با ضریب 1000 تعریف می‌کنیم. در بارکد ردیف کالا 3 عدد قرار داده شده در این محدوده ضربدر ضریب برابر با فی کالا قرار داده می‌شود.

نحوه اتصال نرم افزار حسابداری به دستگاه کارت‌خوان

روش‌های پرداخت متفاوتی در نرم افزار حسابداری حسابگر قابل استفاده است از جمله این روش‌ها می‌توان به پرداخت به صورت نقدی، با استفاده از چک، برگه دریافت و پرداخت وجه و با استفاده از دستگاه کارت‌خوان اشاره کرد. از امکانات نرم افزار حسابداری شایگان سیستم امکان اتصال به دستگاه کارت‌خوان بانکی (POS) را می‌توان نام برد. از این امکان برای تسویه سریع فاکتورها استفاده می‌شود. برای استفاده از این امکان ابتدا به بخش تعریف پیش‌فرض‌ها > تعریف انواع پرداخت مراجعه کرده و در بخش نوع پرداخت، پرداخت توسط دستگاه Pos را وارد نمایید در قسمت شماره حساب و نام حساب، شماره و نام حساب مورد نظر خود را تعیین کنید. 4 بخش برای مشاهده نوع پرداخت تعبیه شده که شامل برگه پرداخت، برگ دریافت وجه، سند، دریافت لیستی است که متناسب با کار خود با تیک دار کردن این موارد آن‌ها را انتخاب کنید.

بعد از تعریف نوع پرداخت به بخش تعریف نوع دریافت سریع مراجعه کنید در این بخش از برنامه قادر به تعریف انواع پرداخت مورد نیاز خود هستید. در بخش نوع پرداخت، پرداخت تعریف‌شده در مرحله قبل را انتخاب کنید و در قسمت نوع پرداخت سریع دستگاه Pos تعریف شده در مرحله قبل را انتخاب کنید. برای دستگاه Pos امکان تعریف ارز و ضریب وجود ندارد. ولی برای دیگر انواع پرداخت کاربرد دارد به عنوان مثال برای تعریف نوع پرداخت چک پول 50000 تومانی می‌توان ضریب را 500000 در نظر گرفت.

در ادامه برای انجام تنظیمات مربوط به Pos روی دکمه تنظیمات کلیک کنید سپس در قسمت سریال، سریال دستگاه POS و در قسمت نام پورت، شماره پورت و در قسمت Bund Rate تنظیمات Bund Rate دستگاه Pos را وارد کنید و در نهایت با زدن دکمه «تست اتصال» از اتصال دستگاه Pos با برنامه اطمینان حاصل کنید.

حال در هنگام صدور فاکتور فروش در نرم افزار حسابداری خود امکان پرداخت توسط Pos فعال و قابل انتخاب است.



:: برچسب‌ها: نحوه اتصال دستگاه کارت خوان با برنامه , اتصال دستگاه کارت خوان با نرم افزار , ارتباط دستگاه کارت خوان با نرم افزار ,
تاریخ : دو شنبه 27 فروردين 1397
بازدید : 2
نویسنده : کارشناس شایگان سیستم

شرکت شایگان سیستم طراح و تولید کننده نرم افزارهای جامع مالی است که برای رفاه حال مشتریان خود در شهرهای دیگر کشور نمایندگانی برای فروش و خدمات پس از فروش برای کاربران تعیین نموده است.

از امکانات یک نرم افزار مالی خوب می‌توان به دقت و سرعت بالای آن اشاره کرد به طوری که کلیه امور حسابداری شما را با دقت و سرعت بالاتر از انسان انجام می‌دهد و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود. به دلیل گزارش‌گیری‌های سریع و متنوع، نرم افزار مالی به عنوان یک برنامه کاربردی ضروری برای انجام امور مالی و حسابداری مورد استفاده تجارت‌ها قرار می‌گیرد. با گزارش‌گیری‌های به‌موقع از نرم افزار مالی امکان تصمیم‌گیری در رابطه با امور مالی برای مدیریت آسان‌تر صورت می‌گیرد.

یک نرم افزار مالی خوب باید بر اساس نیازهای مشتریان خود قابل ارتقا باشد. به همین منظور شرکت شایگان سیستم بر اساس نیاز کاربران خود اقدام به تولید build (بیلد) جدید از نرم افزار مالی می‌کند. عمل به‌روزرسانی به راحتی ممکن است. شایگان سیستم برای راحتی کاربران خود بعد از معرفی بیلد جدید آن را در سایت شرکت قرار داده که کاربران می‌توانند به راحتی بیلد را دانلود کنند، همچنین امکان ارسال بیلد از طریق ایمیل و یا تلگرام برای کاربران نیز ممکن است. بعد از دانلود بیلد جدید آن را در محل نصب برنامه نرم افزار مالی خود extract کنید. همچنین کاربران جهت راهنمایی لازم برای به‌روزرسانی برنامه می‌توانند از تیم پشتیبانی شرکت نیز کمک بگیرند. از امکانات کاربردی که به بیلد جدید نرم افزار مالی اضافه شده است امکان استفاده از فرمت جدید TTMS برای گزارش‌های فصلی سه ماهه دارایی است.

بعد از تهیه نرم افزار مالی امکان آموزش برای دو جلسه به صورت رایگان در محل شرکت شایگان سیستم و یا در محل کاربران ممکن است. همچنین در نرم افزار مالی شایگان سیستم در همه بخش‌های مختلف برنامه با داشتن راهنمایی جامع و کامل آموزش نرم افزار را در اختیار کاربر قرار داده است همچنین کتاب رایگان آن که تمامی قسمت‌های برنامه را به همراه عکس به طور کامل توضیح داده است، در اختیار کاربر است. در محل شرکت جلساتی به صورت عمومی برای آشنایی و شروع کار با نرم افزار برگزار می‌شود که این جلسه به صورت رایگان است و شرکت در آن برای عموم آزاد است. اگر قصد شرکت در این جلسه را دارید برای انجام هماهنگی‌های لازم با شماره شرکت شایگان سیستم تماس حاصل فرمایید.

شرکت شایگان سیستم همواره در حال تولید نرم افزار مالی در نسخه بالاتر است. امکان ارتقا به نسخه‌های بالاتر با امکان تعویض قفل سخت‌افزاری برای کاربرانی که نسخه پایین‌تری دارند ممکن است که در این ارتقا اطلاعات و عملیات مالی و حسابداری کاربران از بین نمی‌رود و فقط نسخه برنامه به نسخه بالاتر ارتقا پیدا می‌کند همچنین علاوه بر حفظ اطلاعات مالی و حسابداری کاربر، امکانات جدید که در نسخه خریداری شده وجود دارد به نرم افزار اضافه می‌شود.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری خوب , نرم افزار مالی خوب , شایگان سیستم ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد

به وبلاگ شایگان سیستم خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نرم افزار حسابداری شایگان سیستم و آدرس shygunsys.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com